testede på vista med IE8 og der virkede den. |
KTJ-Media.dk:Alle dem som har windows XP og IE8 ræk hånden op
Virtualbox siger Windows XP, så det hedder det nok.
testede på vista med IE8 og der virkede den. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Virtualbox siger Windows XP, så det hedder det nok. |
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Hej Kim Den maskine hos mig, som gerne vil redirecte kører XP og IE8... og den der ikke vil kører, som sagt Windows 7 og IE8 |
Rækker hånden op - min er XP og IE8.0 og der virker det. |
Som en side bemærkning: |
Hej Tom Altså de samme problemer eller? |
Jeg tror ikke rigtigt at vi finder en løsning eller et svar på problemet. Nogle har et problem på win XP og IE8, mens andre har det på Win7 og IE8, og så er der dem som ikke har problemet. Det eneste jeg lige kan se er at den server som ikke redirecter hos mig og nogle få andre. Der bliver der ikke sat en "vary header" som jo har med proxy at gøre hvilket jo godt kan lave rod i det hele. Og yderligere er det ikke en nyere version af apache serveren. det er de to ting som jeg lige umidelbart kan se og som godt kunne have en indflydelse. Hvlke internet udbydere har folk? man ryger vel gennem en proxy server der? eller hva. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Ja og nej Nogle havde problemer med at den konsekvent viste hvid side istedet for at redirecte. Vi bruger mange steder redirects, om det er .htaccess, PHP eller javascript så bruger vi det mange steder. På trods af adskillige tests så var det IE7 + 8 + Vista + Win7 RC der altid lavede fejlene, løsningen var og har været at tilføje forskellige headers afhængig af hvilken IE folk bruger + test på styresystemer, og alt muligt andet. Lidt kompliceret at komme ind på.
|
Energimidt - Fiberbredbaand.dk - 40 / 40mbit up and download. Normalt - bruger man ikke proxy ret meget mere efter som alle næsten har en rimelig tyk internet forbindelse. |