Jeg har gennem min tid som Officer i forsvaret fået indblik i en mængde problemområder som burde kunne løses - og dermed - muligvis - give mulighed for en forretning....
Jeg søger dig - der lige som jeg selv mener at have et "kvikt hoved" og er interesseret i militær teknologi - min styrke ligger i problemerkendelse og ideudvikling - men ikke så meget i de "tekniske udregninger" - derfor kunne det være fint hvis vi kunne supplere hinanden.
Jeg har ikke lavet alle mulige foretningsplaner og tænkt nærmere over finansering mv.
Min tanke er at vi evt. kunne mødes i fritiden og udveksle ideer - idet vi stadig ville beholde vores jobs - men sådan på sigt ville vi gerne kunne "leve af det".
Jeg bor i vestlylland - men er privat ofte i Kolding området.
Hvis det har din interesse så lad høre fra dig....
Du kunne ikke være mere specifik når du mener militær teknologi - Det er jo utrolig bredt! Jeg er ikke ingeniør, men er selvstændig - og jeg kunne måske bidrage, hvis projektet blev lidt mere skarpt.
Ikke fordi du skal skrive alle dine ideer her på Amino, men en mail med et fingerpeg...
Formålet er at give vores soldater "noget grej" (teknologi) der giver dem øget overblik over "hvem der er civile og hvem der er modstandere" - og det helst inden modstanderen skyder først. Heraf: modstanderen ynder at gemme sig blandt civilebefolkningen (hans "camoflage").
Det lyder som et spændende og innovativt projekt. Jeg har ingen erfaring når det gælder problem stillinger i hæren, men der er du jo stærk - Hvis det kan friste er jeg villig til at gå de forskellige ting igennem med dig, så projektet får lidt mere substans, evt. hjælpe dig med at finde en ingeniør - det gør også din søgning efter netværk lettere.
Nu ved jeg ikke hvor meget tid du vil ligge i projektet - men hvis det er seriøst og ambitiøst, så vil jeg gerne samarbejde!
Har du mødt andre, som kan være relevant for projektet?