Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges til artikelskrivning til div. livsstils sites

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

sskuffen:

Jeg har i hvert fald intet hørt.

Så er vi to...

Det er bare sjovt, at man søger noget, og får flere henvendelser, men slet ik besvarer dem...

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:01

Hvis nogen har lyst til at skrive artikler inden for ferier og rejser, så send en mail til christopher [snabel-a] crmedia.dk

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:55

Hej René

Jeg kunne tænke mig at høre om, hvad et evt. samarbejde kunne gå ud på, såsom konkrete opgaver, for at få en fornemmelse af, om dette kunne være noget for mig. Det vil sige, kan du fortælle lidt mere om, hvilke artikler til hvilke online livsstilssites, der kunne være tale om?

På forhånd tak

Med venlig hilsen Henriette

Fra Mijas Costa
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:36

Hej René

Jeg har netop set dit indlæg, nok lidt sent men jeg tager alligevel chancen og skriver til dig.

Det lyder som en rigtig spændende opgave, som jeg passer perfekt til.

Jeg har tidligere været iværksætter på et landsdækkende magasin, som senere blev lavet om til et onlinemagasin. Jeg har bland andet været skribent på magasinet.

I dag har jeg en freelance stilling som presseansvarlig for et dansk ejet firma med bopæl i Spanien, hvor jeg også bor.
Jeg skriver til dagligt artikler, blogindlæg, pressemeddelelser og meget andet.

Jeg håber at ovenstående har fanget din interesse og ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jane Nymand Naundrup (mail: janenaundrup@gmail.com)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)