Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk&Vækst 10 - Kommer du?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke tid.... Hvilket er ekstra ærgeligt, nu hvor jeg har opdaget Andrea Elisabeth Rudolph kommer på scenen den ene dag :/

 

Men der er måske nogle, der skal mødes til en øl bagefter? Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo, da.
Jeg har en stand i Freelanceområdet - kig efter guldballonerne og de orange klistermærker - hvor jeg tilbyder gratis hjælp til folks tekster.

Læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/98349.aspx

Jeg håber på at møde rigtig mange af mine med-aminoer, og jeg glæder mig især til at hilse på Martin Thorborg igen.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Jeg har desværre ikke tid.... Hvilket er ekstra ærgeligt, nu hvor jeg har opdaget Andrea Elisabeth Rudolph kommer på scenen den ene dag :/

Men der er måske nogle, der skal mødes til en øl bagefter? Geeked

Jeg har ikke set programmet igennem, så jeg ved ikke hvilken dag du hentyder til - men jeg regner med at komme derind om fredagen så jeg lige får to timer ekstra gratis.

Jeg er i hvert fald frisk på en lille forfriskning bagefter - det kunne være alletiders.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo da! Præcis som Hans udstiller jeg også på Iværk&Vækst i freelancerområdet. Efter sigende skulle jeg få et dejligt lyserødt tæppe i mit underområde, så kig efter det og et par Blücher Media roll-ups - web&e-handel skulle være den mindste del af freelancerområdet med kun 3 udstillere.

Desværre betyder det at jeg ikke kan komme rundt at se resten af messen - men jeg håber da på at en hel del aminoer kommer forbi, for at få sig en snak med mig på min stand. I skal være hjertens velkomne!

@Mads - Jeg synes da at du skal snuppe en gratis billet, og snuppe et tog til Forum selvom at du ikke har andre at tage til messe med. Det tror jeg ikke du vil fortryde!

@Hans - Ses vi til udstillerbrunch om lørdagen?

/ Emil Blücher

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en mand på posten. Det bliver dog ikke til en stand i år.

Plejer at være en super messe!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Ses vi til udstillerbrunch om lørdagen?

Ordet "brunch" er en sammentrækning af breakfast og lunch og foregår som et måltid der kan sammenfatte disse to måltider. Atlså man mødes midt på formidagen og æder til man sprækker.

Brunch kl. halvotte er en selvmodsigelse. Natmad var en bedre betegnelse i min verden.

Men selvfølgelig kommer jeg. Man skal ikke lade en mulighed for at netværke passere.

mvh Hans

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er der det mest af fredagen og kigger ind til alle de Amino'er jeg kan finde :-)

/Brian
Der har betalt for sin billet - næste gang lærer jeg sikkert at læse Amino igennem før jeg melder mig til Stick out tongue

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har ikke set programmet igennem, så jeg ved ikke hvilken dag du hentyder til - men jeg regner med at komme derind om fredagen så jeg lige får to timer ekstra gratis.

Jeg er i hvert fald frisk på en lille forfriskning bagefter - det kunne være alletiders.

 

 

Det er om fredagen.... 13.30 så vidt jeg husker....

Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at hun kan snuse et kondom ind gennem næsen og trække det ud af munden - jeg ved ikke om det bare er mig der er fuldstændigt forskruet, men i min bog gør det hende kun ekstra hot og derfor ekstra ærgeligt jeg ikke kan være med :(

 

Du siger bare til ang. en forfriskning senere på aftenen - jeg er sandsynligvis i kbh den weekend alligevel, så hvis jeg kan finde tid i kaldeneren ville en pils og en lille skarp med selveste Doc. Q være den perfekte afslutning på dagen :)

 

@ Emil

Hæ hæ - jeg har lige læst dit blogindlæg.... Hvem har bestemt du skal have lagt et lyserødt gulvtæppe på? Et eller andet sted synes jeg det er top-cool.... Men på den anden side kunne man også godt begynde at lave konspirationsteorier oppe i hovedet.... Jeg forestiller mig f.eks. et skummelt skyggeselskab af SEO-folk, der sørger for at få lagt lyserøde tæpper, i syntetisk materiale, på deres konkurrenters boder :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Jeg har ikke set programmet igennem, så jeg ved ikke hvilken dag du hentyder til - men jeg regner med at komme derind om fredagen så jeg lige får to timer ekstra gratis.

Jeg er i hvert fald frisk på en lille forfriskning bagefter - det kunne være alletiders.

Det er om fredagen.... 13.30 så vidt jeg husker....

Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at hun kan snuse et kondom ind gennem næsen og trække det ud af munden - jeg ved ikke om det bare er mig der er fuldstændigt forskruet, men i min bog gør det hende kun ekstra hot og derfor ekstra ærgeligt jeg ikke kan være med :(

Du siger bare til ang. en forfriskning senere på aftenen - jeg er sandsynligvis i kbh den weekend alligevel, så hvis jeg kan finde tid i kaldeneren ville en pils og en lille skarp med selveste Doc. Q være den perfekte afslutning på dagen :)

 Det er om fredagen.... 13.30 så vidt jeg husker....

Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at hun kan snuse et kondom ind gennem næsen og trække det ud af munden - jeg ved ikke om det bare er mig der er fuldstændigt forskruet, men i min bog gør det hende kun ekstra hot og derfor ekstra ærgeligt jeg ikke kan være med :(

Du siger bare til ang. en forfriskning senere på aftenen - jeg er sandsynligvis i kbh den weekend alligevel, så hvis jeg kan finde tid i kaldeneren ville en pils og en lille skarp med selveste Doc. Q være den perfekte afslutning på dagen :)

Jeg har lige haft tid til at kigge programmet for fredagen igennem - jeps, hun taler klokken 13:30.

Desværre, er der kun en ting der fanger min opmærksomhed, og det er Peter Aalbæk Jensen,  klokken 16:30 - resten springer jeg let og elegant over.

Jeg har også lige været inde og tjekke udstillerne ud, der er heller ikke rigtigt nogen jeg kan identificere mig med, de fleste af virksomhedsnavne er ret kedelige, popsmarte og tørre at kigge på - håber at det bliver lidt mere spændende i virkelighed.

Amino skal jeg naturligvis besøge.

 

Dansk iværksætterforening - lyder spændende, hvade aldrig før hørt om dem herinde på Amino.

Opfinderforeningen - det lyder knald hammerende spænde.

Men elles ikke rigtigt noget for mig som det ser ud på papiret.

Har slået min PM fra - men du er velkommen til at sende mig dit nummer til mig 4141 4999  - så kan vi evt finde ud af noget senere.

Det er også mig en stor fornøjelse at mødes med dig, for jeg mener virkelig at du er en af de bedste herinde, uden tvivl !!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Kan desværre ikke , med kunne det holdes hele ugen, i det mindste torsdag med til os der arbejder mest i weekend .?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)