Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg har ikke set programmet igennem, så jeg ved ikke hvilken dag du hentyder til - men jeg regner med at komme derind om fredagen så jeg lige får to timer ekstra gratis.
Jeg er i hvert fald frisk på en lille forfriskning bagefter - det kunne være alletiders.
Det er om fredagen.... 13.30 så vidt jeg husker....
Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at hun kan snuse et kondom ind gennem næsen og trække det ud af munden - jeg ved ikke om det bare er mig der er fuldstændigt forskruet, men i min bog gør det hende kun ekstra hot og derfor ekstra ærgeligt jeg ikke kan være med :(
Du siger bare til ang. en forfriskning senere på aftenen - jeg er sandsynligvis i kbh den weekend alligevel, så hvis jeg kan finde tid i kaldeneren ville en pils og en lille skarp med selveste Doc. Q være den perfekte afslutning på dagen :)
Det er om fredagen.... 13.30 så vidt jeg husker....
Jeg har i øvrigt ladet mig fortælle at hun kan snuse et kondom ind gennem næsen og trække det ud af munden - jeg ved ikke om det bare er mig der er fuldstændigt forskruet, men i min bog gør det hende kun ekstra hot og derfor ekstra ærgeligt jeg ikke kan være med :(
Du siger bare til ang. en forfriskning senere på aftenen - jeg er sandsynligvis i kbh den weekend alligevel, så hvis jeg kan finde tid i kaldeneren ville en pils og en lille skarp med selveste Doc. Q være den perfekte afslutning på dagen :)
Jeg har lige haft tid til at kigge programmet for fredagen igennem - jeps, hun taler klokken 13:30.
Desværre, er der kun en ting der fanger min opmærksomhed, og det er Peter Aalbæk Jensen, klokken 16:30 - resten springer jeg let og elegant over.
Jeg har også lige været inde og tjekke udstillerne ud, der er heller ikke rigtigt nogen jeg kan identificere mig med, de fleste af virksomhedsnavne er ret kedelige, popsmarte og tørre at kigge på - håber at det bliver lidt mere spændende i virkelighed.
Amino skal jeg naturligvis besøge.
Dansk iværksætterforening - lyder spændende, hvade aldrig før hørt om dem herinde på Amino.
Opfinderforeningen - det lyder knald hammerende spænde.
Men elles ikke rigtigt noget for mig som det ser ud på papiret.
Har slået min PM fra - men du er velkommen til at sende mig dit nummer til mig 4141 4999 - så kan vi evt finde ud af noget senere.
Det er også mig en stor fornøjelse at mødes med dig, for jeg mener virkelig at du er en af de bedste herinde, uden tvivl !!!