Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af links

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kan se flere steder på nettet hvor man kan købe links, man kan sågar tegne abonnementer på et bestemt antal links om måneden.

Men hvordan er det med det, det er jo en nem måde at få flere tusind links på kort tid.

Jeg har også set flere steder at man ikke må have betalte links, hvordan med det?

Med Venlig Hilsen

Fru Glob

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:34

Som regel er det ikke så god en ide at købe links fra offentligt annoncerede link-netværk. Søgemaskinerne ser dem jo også :)

Nogle netværk - som TLA, har til tider været OK, men de fleste ender med at dø ud. Og så står du pludselig med en masse annulerede links. Det er absolut ikke fedt.

Hvis du skal købe links bør du gå mere selekteret til værks.

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 08:59

Fru Glob:

Jeg kan se flere steder på nettet hvor man kan købe links, man kan sågar tegne abonnementer på et bestemt antal links om måneden.

Men hvordan er det med det, det er jo en nem måde at få flere tusind links på kort tid.

Hej Glob

At købe links fra steder man ikke kender kan være risikabelt, der er tit tale om skodlink og linkfarming, hvilket ikke kan tilrådes.

Vi har i sidste uge gennemgået et større dansk website for en kunde, her fandt vi indsat hacherkode i form af opsætning af linkfarme, dette betyder i praksis at den pågældende kunde viser link til søgemaskinerne som brugerne ikke kan se, men værst af alt disse link indeholdt sågar også links til danske sider, hvilket betyder der er tale om danske virksomheder som har købt links et eller andet sted og så efterfølgende har fået leveret varen på hackede sider hos uanede virksomheder.

Hackede websites og linkspamming

Søgemaskinerne kan nemt registrere en for hurtig opbygning af links, typisk fra websteder uden den store værdi.

Så opbyg en linkstrategi ved at finde relevante link og skab naturlige links til dit website, det lønner sig på den lange bane.

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 09:31

Tak for rådet fra Jer begge, men jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at lave links til min side når den er færdig.

Hvad gør man så, kan man betale sig fra det, og i givet fald hvem får man så til det, hvis man skal finde nogle seriøse?

Hilsen Fru Glob

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:42

Hej Fru Glob.

Så er det en god idé at få en af søgemaskineeksperterne der er herinde, til at linkbuilde for dig. Så sørger de for alt det, og du kan koncentrerer dig om din forretning. Men satser du på meget trafik fra søgemaskinerne? Det kan aldrig skade med nogle links, men du skal måske overveje om det er det værd, i starten :)

Du kan også starte med at putte et link i din signatur, og i din Amino-profil, så er du allerede igang.

- Casper.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 09:49

Casper Blom:

Så er det en god idé at få en af søgemaskineeksperterne der er herinde, til at linkbuilde for dig. Så sørger de for alt det, og du kan koncentrerer dig om din forretning. Men satser du på meget trafik fra søgemaskinerne? Det kan aldrig skade med nogle links, men du skal måske overveje om det er det værd, i starten :)

Du kan også starte med at putte et link i din signatur, og i din Amino-profil, så er du allerede igang.

Hej Casper

Tak for dine råd, men da hjemmesiden er under opbygning og der går et par uger før den er færdig er jeg blevet rådet af Aminoer til ikke at linke på den før der evt. er en "blank" infoside på domænet, eller siden er oppe at køre.

Det er ikke en side der er omhandler børnetøj eller salg af te-kopper, men derimod en isoleringsside, der primært omhandler hulmur- og losfisolering og vores primærkunder ligger størrelsesorden 10000-500000 kr. så jeg er ikke i tvivl om det er det værd at få en ekspert fra Amino til at ordne det, fremfor at bruge det næste halve år på div. SEO bøger.

Man skal nogle gange holde sig til det man er bedst til.

Hilsen Fru Glob

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:52

Fru Glob:

Hvad gør man så, kan man betale sig fra det, og i givet fald hvem får man så til det, hvis man skal finde nogle seriøse?

Hej,

Du kan starte med at bruge 990,- på et AminoPlus abonnement.
Så laver du en signatur som indeholder de ønskede links og så har du pludselig 60 links (du har 60 postings indtil nu iflg. din profil).
<EDIT>
Jeg ser nu at du også kan linke i signaturen uden at have Plus abonnement Smile så det er bare at gøre det.
</EDIT>

Derefter tager du fat i en af de gode SEO folk her på Amino og får en snak om hvad det er du ønsker, så er jeg sikker på de kan hjælpe dig videre. Det er jo ikke sikkert at linkbuilding er løsningen på den opgave/problem du sidder med, måske er det noget andet der skal til først?

Jeg kan se på min egen statistik at besøgstallet steg da jeg begyndte at linke til min side her på Amino - og vigtigere så blev mine sider hurtigt indekseret på Google, Bing osv.
(Nu mangler jeg så bare at få mine søgeord højt i ranking :-))

Håber det hjælper
/Brian

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:17

Fru Glob:

Tak for rådet fra Jer begge, men jeg har hverken tid eller lyst til at sidde at lave links til min side når den er færdig.

Hilsen Fru Glob

Hej Fru Blob :-D

Jeg kan anbefale KompetenceKanalen aps fra Århus. De er rigtig gode og meget professionelle. Vores kontaktperson er Mathias Hougaard, og han ved hvad han snakker om.

De laver masser af links for os, og indsætter den helt rigtige SEO venlige tekst på vores side, og tilretter og kommer med mange gode forslag.
De kan også hjælpe dig med opsætning af Adwords reklamerne på google.

De kan rigtig mange ting.

Vi har brugt rigtig mange penge førhen, på dårlige firmaer, som ikke gav noget igen. Men nu kan vi se vi endelig har fundet det vi skal satse på.

Vi giver dem vores varmeste anbefaling herfra ;-)

Venlig hilsen

Michael Haahr

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 10:53

Hej fru Glob

Du er velkommen til at sende mig en mail eller ringe, hvis du vil ha lidt mere info samt et tilbud på links

-v.h. Carsten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:58

Hej Fru Glob,

Ja, du skal bestemt ikke linke til en blank side, men det var bare så snart siden kom.

Det kan godt være - men hvor mange af dem kommer fra organisk Google trafik? Hvis du tror du kan hente kunder på det, så er det bestemt en god idé, ingen tvivl om det.

Og ja, man skal gøre det man er bedst til, alternativet var nu heller ikke at du selv skulle lave det, men at du så ikke gjorde så meget ud af det i starten.

Men tror du at det kan give kunder, så giv den endelig gas. Søg evt. på Rosenstand eller DeMib hvis du vil have fat i toppen af poppen.

- Casper.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)