Du skriver bare når der skal deles ud, så finder vi ud af det. Knud
|
Jeg bruger lasertryk.dk men ellers tak for dit tilbud :-)
Du skriver bare når der skal deles ud, så finder vi ud af det. Knud
|
Jeg bruger lasertryk.dk men ellers tak for dit tilbud :-) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Vi håber det forsætter sådan :-)
|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Helt i orden og de laver også pænt arbejde, jeg gør det bare billigere.... smil. Mvh. Lars |
Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!
også billigere end deres puljetryk?? (sorry for off topic knud) |
Off-topic betyder ikke noget, da Jensenprint kun vil skaffe mig flere kunder ved at reklamere herinde. Hvis jeg oprettede en tråd med at skifte bilruder ud og der kom en ind på tråden og tilbød det 25% billigere, så ville jeg blive sur, men i dette tilfælde er det ok. Mvh. Knud
|
Jeg beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne ved at tilbyde hjælp til print at foldere og flyers i denne tråd. Jeg træder varsomt ud igen. Smiler. Mvh. Lars |
Du har da fuldstændigt misforstået noget Lars !!! Så du er da velkommen ;-))
|
Hej igen. Deres pujletryk kan jeg ikke slå, men ligger under dem i almindelig digital print og jeg har hurtigere levering end puljetryk ved aflevering af trykklar fil. Mvh. Lars H. Jensen |