Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhost til semi-proffesionel side

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hej Patrick,

Jeg beslutter mig heller ikke overnight, men jeg gør mig mange tanker om det.

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Det er også fornuftigt. Jeg håber du finder den rigtige løsning. Husk at få noget søvn også! :-)

- Godnat!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:08

Patrick:
Husk at få noget søvn også! :-)

Jeg er en lille smugle ramt efter en tur til Thule i Grønland. Skal heldigvis først lave noget konstruktivt i morgen kl. 15:00 :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:10
Casper Schneidereit:

Jeg har en eller anden tanke om at de penge jeg giver ekstra for at have egen (virtuel server), som vel egentlig bare giver mig en masse overkapacitet på CPU,Ram,Disk og trafik. De penge vil jeg hellere have går til en bedre service / sikkerhed. Håber det giver mening :-).Eller er jeg helt ved siden af?

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg synes ikke at man kan stille det helt så firkantet op. Ud fra det beløb du nævner så er en driftet serverløsning dog ikke rigtigt en mulighed, så ud fra den betragtning er det nok mere fornuftigt at kigge efter en shared hosting løsning - enten i form af enkeltstårende webhoteller eller en reseller løsning eller lignende hvor du får kapacitet til alle dine webhoteller under et abonnement.

Nu ved jeg ikke hvilken form for sider det drejer sig om eller hvordan indtjeningen fordeler sig mellem dem, men hvis du vil være mindre sårbar overfor en udbyders nedbrud uden at skulle have de store penge op kunne du jo alternativt også overveje at fordele siderne ud over flere udbydere. På den måde ville du jo så ikke have alle æg i samme kurv, om end det ville give mere administrativt bøvl.
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 13:15

Hej Casper,

Jeg kan tilbyde dig den hosting du efterspørge igennem en af mine samarbejdspartnere. Du er velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - og hvis det har interesse så er du velkommen til at sende mig en mail på admin@cetadesign.com

Fortsat god dag.

DBH,

Morten Dal

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:13

Hej

Jeg har i min tid prøvet flere udbydere både danske og udenlandske.

Jeg kan varmt anbefale disse - www.unitspeed.dk og www.intergate.dk

Jeg har brugt dem i lang tid og er yderst tilfreds. Når det kommer til unitspeed.dk så er deres system et cluster og load balance system som giver høj oppetid.

Disse kunne være en mulighed.

Hvis du søger andre kan du søge efter udbyder på www.hostindex.dk

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:39

www.powerhosting.dk - klart de beste i ydelse, service og pris.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)