|
Dem tager jeg - Hvis det er de briller, jeg tror det er..
Smid mig en mail på; info@cleanpoint.dk
Rasmus
|
Dem tager jeg - Hvis det er de briller, jeg tror det er.. |
Handel med varepartier via Trademen
Jeg har svaret dig igen. Og jeg vil gerne købe dine briller |
Handel med varepartier via Trademen
Hej Alle
Grundet stor interesse, både her og på anden side sælger vi til højest bydende/nemmeste afsætning. Hvis ingen vil byde mere end 600,- går solbriller til brugeren RBN, som var først. Afhentning er at fortrække, da det slipper os for en del arbejde
For at gøre det hele mest fair og undgå at købere presser prisen op imod hinanden sætter vi et loft på 1.000,- "Auktionen" slutter onsdag d. 1/9 kl. 23.59 eller når 1.000,- kr er budt. Bud modtages KUN på mail. |
Hej Terkel Du må meget gerne sende billeder til mads@xyw.dk - og såfremt de er i fin kvalitet osv byder jeg 1000,- Med venlig hilsen |
PrestaHotel.dk - opsætning og hosting af PrestaShop
Hej Michael, De 600 kroner var et godt tilbud, og det ville jeg bestemt også gerne give. Men at du så bagefter kører auktion på dem, når Rasmus har sagt han vil købe dem, så må jeg desværre melde pas. Beklager, men det er min holdning. Jeg synes ikke det er god stil. |
Jeg er så ganske uenig med denne holdning. I min bog er det mere fair, at lade alle få mulighed for at lægge det afgørende bud, frem for at det blot går til den heldige person, der faldt over tråden først. Derudover er der intet uetisk (dårlig stil) på nogen måde over, at trådstarter gerne vil tjene lidt ekstra på sit salg. |