Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog - Affliate Marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg sad forleden og så interviewet mellem Simon Mørch og Martin Thorborg, og synes det var virkelig intressant. Jeg observerede at Simon på et tidspunkt fortalte, at han havde en passiv indkomst på ca. 30 K gennem få minutters arbejde. Det fangede mig med det samme.

Jeg synes personlig selv, det kunne være udfordrende at prøve at gøre det samme, men før jeg springer ud i det vil jeg gerne spørge jer herinde om råd.

Hvis vi antager at jeg f.eks. laver en blog om f.eks. iPhone, Information- og Kommunikationsteknologi, Android m.v., så er det næste step at få lavet en masse artikler om disse ting, og evt. skrive godt om f.eks. iPhone 4.

Dernæst kan jeg lave en endnu en artikel hvori en reklame om iPhone gennem IQmedia kommer frem - udfordringen her ligger vel i at få mine læsere til at trykke/besvare disse konkurrencer/undersøgelser m.m. så jeg kan få penge for det.

Men så kommer vi til det jeg har lidt svært ved at forstå - nemlig at købe trafik. Hvad er det helt præcist man skal foretage sig, for at kunne købe internettrafik, så ens side kan blive mere besøgt. Her skulle Google Adwords være et godt bud, men er det bare lige ud af landevejen? Kan man bare købe en annonce gennem Google Adwords og forvente at folk går ind og trykker på ens reklamer?

For jeg fik det indtryk af at Simon fik det til at lyde meget nemt. Især når han fortalte at han hurtigt hjalp sin storebror igang med det.

Er der evt. nogen der har nogen guides eller lignende til hvordan man starter det her?

På forhånd tak
Christian A.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Her til højre for indlæggene finder du Amino ekspert blogs. Der findes Ken fra Partner-Ads, der må betegnes som den store ekspert, så læs hans blog og bliv klogere. Han giver guldkorn væk - gratis! ;-)

Held og lykke med dit projekt!

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stor konkurrence indenfor telefoni og bredbånds annoncering på AdWords. Udover at stort set alle teleselskaber annoncerer via AdWords, så skal du også konkurrere imod diverse prissammenligningssider. Stor konkurrence = dyre klik, så det er utrolig svært som begynder at lave et overskud ad den vej.

Hvis du endnu ikke har lagt dig fast på iPhones og Android mobiler, så har jeg en idé til dig her, med meget mindre konkurrence: http://www.amino.dk/blogs/nicolaj/archive/2010/08/28/hvis-jeg-havde-tid.aspx

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)