Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Applikation på Facebook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! Smile

 

Er der nogle af jer som har forstand på Applikations programmering på Facebook?


Jeg er stødt på denne Applikation:

http://www.facebook.com/apps/application.php?id=123030897738511

 

Det skal lige siges den også indeholder funktionen, at når folk klikker på et video-link igennem applikationen, så postes videoen automatisk på personen der klikkers egen væg.

 

Er der nogle derude som kender til det?

 

På forhånd tak. Smile

 

Vh. Sillas

 

 

 

 

/Sillas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som noget fy fy. - Jeg ved ikke noget om det, men jeg tror du skal være hurtig om at finde ud af det, inden facebook lukker for det.

De er heldigvis gode, omend lidt langsomme, til at få lukket sådanne spam-huller.

God dag =)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du siger er at den bare henter dine oplysninger og så poster noget ud på din væg uden du bekræfter det?

I mine øjne lyder det som spam :-)

 

Men hvad kan du bruge det til? Når jeg tænker på en bruger / konstributer tænker jeg altid på at jeg elsker ham, personen har jo selv valgt at følge mig og sige ja tak til min application, jeg vil da altid spørge om han vil sende noget videre men aldrig "tvinge ham til det.

 

Men fedt trick hvis det altså fungere....

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke kalde det spam, brugerne melder sig til Applikationen, hvis de vil modtage videoer derfra. Som i dette tilfælde skulle være "Sjove". Hver enkelt bruger accepterer selv applikationen, så den får adgang til at poste sig på brugerens egen væg.

 

Så Snake; Selvfølgelig skal man selv bekræfte applikationen. Smile

 

Fortsat god dag

 

Vh.

 

/Sillas

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas

 

I mine øjne findes der kun markedsføring hvor brugerne er inforstået med at de får en masse informationer fra dig.

 

Derfor har det ærget mig de sidste par dage at jeg har modtaget fantastisk meget "spam" på min personlige mail omkring jeg kan vinde iphone og bla bla bla. Det havde jeg det meget dårligt med især fordi de faktisk tog det fra nogen applicationer.

Det her er så mere email minded, men for mig og min holdning til brugere er at de selv skal have styr på de promovere et produkt eller side for nogen. Facebook er fantastisk men syntes altså at hvis en brugere skal reklamere for mig eller en ydelse jeg har, så skal de selv finde det så godt at de gerne vil trykke del og på den måde sprede mit budskab :-)

Har du forresten fundet nogen som kan programmere det?

 

/Snake

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. din personlige mail, kan jeg sagtens forstå dig Snake, vidste ikke at Facebook kunne videregive ens e-mail til Applikationer?


En e-mail er for mig, en mere personlig brevkasse. Så det er forståeligt vil.


Men hvis en Applikation poster noget på brugerens egen væg. Er det ikke værre end at personen kan fjerne det igen, og afmelde sig fra Applikationen. Så jeg synes det er fair. Smile

 

Jeg har ikke fået yderligere kontakt med nogle nej.

 

Fortsat god dag

Vh.

/Sillas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)