Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du et godt og billigt hotel i midten af London?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kobberbrylluppet nærmer sig, og konen og jeg har besluttet at tage 3-4 dage til London til foråret.

Kender du et godt og billigt hotel midt i London, må du endelig sige til!

Takker.

Michael

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:32

Billigt kan jo være mange ting.
Jeg kan klart anbefale denne lejlighed:

Golden Radiance Ltd

2 Napier Road

London

W14 8LQ

Tel: 0207 6031926

Co Reg No: 4915105

Jeg kan ikke lige huske nogen priser, men det er jeg sikker på, Gudrun - som ejeren hedder - gerne fortæller.

Den ligger tæt på tuben i Kensington i gå-afstand til markedet i Notting Hill (du ved, dér hvor Hugh Grant bor i én eller anden film).

Hvis konen skal forkæles, skal du bestille bord her: http://www.timorestaurant.net/ og have pænt tøj med. Du spiser selvfølgelig billigere på McD, men du vil ikke fortryde et besøg på Timo.

God tur.

mvh Hans

Fra Dresden, Tyskland
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:33

Takket være denne side havde vi nogle dejlige dage i London... "www.hotwire.com" 

Her kan du booke et Hotel efter beliggenheden og antal Stjerner, men du ved først hvilket hotel det er efter at du har bestilt. Der er en del at spare..

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 10:35

Strand Palace er udmærket, hvis det skal være rigtig Centrum-nært. Og så koster det ikke en formue. Standardværelserne er ikke de største i verden, men hvis det primært er for at komme rundt og se noget af London, er det glimrende.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:36

Tak til Jer begge. Det vil jeg undersøge.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:36

Tak for det, Jimmy.

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:37

Du får lige et par stykker. Jeg har lige boet på Strand Palace Hotel, som ligger lige ved Trafalgar Square. Jeg fik en god deal på www.wotif.com (du kan selv se den her - de har stadig værelser til 77 pund). Hotellet er pænt kedeligt, men det er meget billigt i forhold til placeringen (2 minutter fra Covent Garden).

Et noget federe hotel (og lige ved Oxford Street) er MyHotel (du skal vælge Bloomsbury). Det er også noget dyrere, men jeg har lige en rabatkode til dig - og så er prisen faktisk rigtigt god. Brug koden "londoners" så er det en fin pris.

Rigtig god tur.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:40

Hej Molvins

Tak for buddene og ikke mindst koden. Gælder den helt frem til foråret?

Hans kom med et fint bud på et sted at spise. Andre der har en favorit-restaurant?

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:59

Hvis du er til indisk mad så er en af mine favoritter Mela. Altid super indisk mad til en god pris.

Er du til nordafrikansk/marokkansk, så er Souk Medina et superfedt sted (tag den i Shorts Garden - den er størst og hyggeligst, men maden er lige god begge steder).

Inden I går ud at spise, så tag et glas vin i kælderen på Gordons. Det er et suverænt sted (tag dig ikke af deres elendige hjemmeside - det er perfekt til et par).

Yalla Yalla er også et super sted (nordafrikansk mad).

Koden til MyHotel gælder vist ikke frem til foråret. Men du kan jo altid google dig frem til en ny kode til den tid.

Skal I en tur i London Eye, så bestil billetterne hjemmefra. Så slipper I nok for en time i kø et sted.

God tur

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:49

Hej igen, Molvins

Tak for rådene og restauranterne.

Michael

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)