Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN.com??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. jeg har en forespørgsel fra en kollega som ønsker at prøve sig selvstændigt. han har derfor som mange andre set sig de såkaldte "pyramide"-muligheder. dette skulle så efter sigende være et lovligt og seriøst et. da han er ny på markedet forsøger jeg at hjælpe ham bedst muligt. er der nogen herinde der har nogen erfaringer eller måske noget brugbart viden omkring ACN.COM? jeg håber i er lige så gode til at hjælpe ham som i alle har været til at hjælpe mig

Mvh Emil

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:53

Hej Emil,

Det nemmeste er hvis du søger på Amino på ACN. Eller evt. på Google. Der er ingen tvivl om der er nogle der tjener penge på det, især dem i toppen.

Jeg er ikke selv en fortaler for det, for jeg tror desværre markedet er dødt i Danmark.

Han skulle hellere bruge tiden på noget andet, det er jeg ret sikker på han får mere ud af.

Læs fx. Denne tråd om ACN.

- Casper :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For adskillige år siden lod jeg mig lokke til et ACN-halleluja-møde, som foregik hos en landmand (fin fyr i øvrigt), som havde en svinefarm. Han ville - fremgik det af mødet - kunne sætte alle grisene ud og leve af sine telefoner på ganske kort tid.

Jeg var forbi gården forleden dag, og kan konstatere, at hvis det er lykkedes ham at skifte svinene ud med telefoner, så udskiller ACN en kraftig lugt af gylle.

Eller sagt på en anden måde - jeg bryder mig ikke om ACNs salgsmetoder og jeg tror ikke på deres produkter. Hvis jeg skulle starte virksomhed på bar bund og uden forkundskaber lige nu, ville jeg nok kaste mig over affiliatesalg inden for et område, der interesserede mig.

mvh Hans

Fra Søborg
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:22

Hans Stokholm Kjer:

For adskillige år siden lod jeg mig lokke til et ACN-halleluja-møde, som foregik hos en landmand (fin fyr i øvrigt), som havde en svinefarm. Han ville - fremgik det af mødet - kunne sætte alle grisene ud og leve af sine telefoner på ganske kort tid.

Jeg var forbi gården forleden dag, og kan konstatere, at hvis det er lykkedes ham at skifte svinene ud med telefoner, så udskiller ACN en kraftig lugt af gylle.

Eller sagt på en anden måde - jeg bryder mig ikke om ACNs salgsmetoder og jeg tror ikke på deres produkter. Hvis jeg skulle starte virksomhed på bar bund og uden forkundskaber lige nu, ville jeg nok kaste mig over affiliatesalg inden for et område, der interesserede mig.

mvh Hans

hah :D fedt svar. jeg er helt enig. jeg har selv været på vognet en gang med helseprodukter og bliv 10 år yngre på en uge. så jeg har selv mine egne holdninger. men jeg kan jo som ene mand tage fejl. jeg er rigtig glad for begges svar. i er super fede herinde :)

tak og go dag

/Emil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)