Hvad er forskellige på de grønne poser og de røde??
|
De grønne.. dem der hedder Skittles sour ikke ?
jo, mener også de ligger i en kasse med 36 x 55 gram
Skal du bruge så mange ?
Hvad er forskellige på de grønne poser og de røde??
|
De grønne.. dem der hedder Skittles sour ikke ? jo, mener også de ligger i en kasse med 36 x 55 gram Skal du bruge så mange ?
|
Kan du give mig en pris? De smager sindsygt godt. en god ven havde 8 poser med fra malta og de er væk så der skal fyldes op igen. :D |
Checker lige prisen, men er 99% på det er samme pris - 10 kr. pr. pose. Tror også kun de findes i de små poser. Men hvis det er samme holdbarhedsdato, så dur de også til midt i 2012 - så dem får du nok spist inden da :)
|
Ja.. De grønne er også på 55g - 36 poser i en kasse - pris 10,00 pr. pose 1,6 kilo ( de røde ) koster 174,00 Jeg skal lave en bestilling senere idag, så hvis du/i vil have noget med så send mig lige en mail på jesper@sliknet.dk ( ikke alle produkter er lagt ind endnu - derfor). Det er en helt ny leverandør, så ikke sikker på hvor hurtigt det går. I er også velkommen til at ringe på 25 614 614 |
Ja, vi i vores familie kan godt lide Skittles. Køber dem altid med hjem fra udlandet :-) |
Regnskabskonsulent Anne Bjørnsten
Anne : "Køber dem altid med hjem fra udlandet :-)" Lad dog være med det Anne - læg hellere nogle moms og skattekroner herhjemme |
Ja jeg synes også de er alt for søde. |
Jeg har sendt en mail Jesper! :) |
Jesper ;) Tag og lav et par links til din skittles underside. For der er ingen konkurrence seo mæssigt. Amino indlægget ligger allerede nr. 2 på første side på skittles.
Christopher |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.