Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ka du li Skittles ?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er rimelig fast, at de har Skittles i Superbest. Jeg købte i hvert fald en pose der for kort tid siden. Hvis der er forbudte stoffer i slikket, må de vel ikke sælge det i Danmark?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 06:47

Der er lavet en aftale med udvalgte SuperBest butikker så de har dem ind imellem, men langtfra alle butikkerne. Kan se datoen på mine er maj 2012 , så de holder da lidt endnu :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 07:48

Jeg husker den her reklame, som var i Danmark, dengang hvor Skittles kom til Danmark!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:06

Nice :)

.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 11:10

Jo skittles kom af det danske marked for nogle år siden på grund af ulovlige stoffer der ikke er tilladt i DK.

jeg ved ikke om de har forbedret noget og fået lov til at sælge dem i danmark, men dengang måtte man ihvertfald ikke..

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:13

Hej Jesper

Du bliver da lige husket i min aftenbøn ;o)

1,6 Kg - fås de ikke større ;o)

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 11:16

Hvor har du de store poser i din shop :)? (dem på 1,6) 

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:21

Jeg har lige checket vedr. farvestofferne, og det er rigtigt at en af typerne der blev solgt havde problemer.

De typer jeg har ( røde)skal der ikke være problemer med.

Den på 1,6 kilo - er nok den største Smile

Den ligger ikke inde på siden endnu, da jeg ikke har fået nogle hjem endnu, men den kommer til at koste ca. dkk 170,-

Fra Valby
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:23

Nicolaj Thomasen:
Jeg var for nyligt en uge i sommerhus i nærheden af Rønde. I den lokale Superbest havde de en hel væg bagerst i butikken med mærkelige varer fra udlandet, der normalt ikke sælges herhjemme, heriblandt også Skittles. Priserne var 3-4 gange så høje som normalt og så var der faktisk også en del varer som var for gamle, hvilket tyder på at pris og efterspørgsel ikke helt hang sammen.

Det var hovedsageligt slik og chokolade, som f.eks. Skittles og butterfingers, men også kager, morgenmadsprodukter, f.eks. Pop-tarts og konserves. Men altså hvem vil betale 60,- kr. for et glas syltede agurker bare fordi der står Heinz på glasset, eller 20,- kr. for en dåse baked beans med en speciel smag?

Det har de også i Super Best ved Uplandsgade i København, her er det dog ikke vildt dyrt, mener at en lille pose Skittles koster 14-15 kr.. De har dog også en del forskellige dåsesodavand, bl.a. Dr Pepper (som nu også fås i Døgn Netto!) til 10 kr. pr. dåse.. Desværre er de ikke på køl :(

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:49

Kan du skaffe de grønne poser? :D

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)