Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ka du li Skittles ?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige købt et "prøveparti" Skittles hjem, så hvis der er nogle aminoer der savner disse, kan de købes her: http://www.sliknet.dk/shop/skittles-443p.html

De findes i tre størrelser 55g , 174g som jeg har, og så er der også en gigant på 1,6 kilo, som jeg måske også begynder at købe hjem.

55g ligger i kasser med 36 poser , og 174g i kasser med 14 poser, og jeg vil se om der er lidt at spare på prisen hvis i ønsker at købe i kasser ..

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:48

Lækkert! Det er altså en gammel klassiker, som forsvandt sporløst fra det danske marked ;-)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:51

Det er godt nok længe siden jeg har set dem....

Måske man skulle overveje at sætte sin opsparing i disse dejlige søde sager Wink

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 22:51

Jeg har aldrig smagt dem - sender du en enkelt smagsprøve? Så køber jeg måske en hel kasse :D

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Husk AdWords :-)

Billige kliks (ingen konkurrence næsten) og konvertere sikkert rigtig godt Yes

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:54

Anders - du kommer bare her forbi Korsør - så er der gratis smagsprøver :)

det er for sødt til min smag, men har haft en del der har spurgt efter dem, så må man jo prøve noget nyt..

Fra 4621 Gadstrup
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:59

Jeg elsker Skittles, bare ikke de lilla!!!!!!

Glem ikke, at de er fyldt med de underligste ting, mener at den farvede kapsel indeholder et stof, der er forbudt i DK.

Ligegyldigt, for jeg kører selv til Tyskland og køber dem, altså indtil nu, hvor jeg muligheden for at købe her :).

Håber du tager gigantposen hjem :-)

/Jonas

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 23:15

Det er bare i orden - hvordan lyder på lørdag mellem kl. 14 og 16 ?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Husk at skrive her, så har du lige 1100 potentielle kunder ;-) Måske du virkelig har lavet et scoop med de skittles

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:49

Jesper Laugesen:

Jeg har lige købt et "prøveparti" Skittles hjem, så hvis der er nogle aminoer der savner disse, kan de købes her: http://www.sliknet.dk/shop/skittles-443p.html

De findes i tre størrelser 55g , 174g som jeg har, og så er der også en gigant på 1,6 kilo, som jeg måske også begynder at købe hjem.

55g ligger i kasser med 36 poser , og 174g i kasser med 14 poser, og jeg vil se om der er lidt at spare på prisen hvis i ønsker at købe i kasser ..

Jeg var for nyligt en uge i sommerhus i nærheden af Rønde. I den lokale Superbest havde de en hel væg bagerst i butikken med mærkelige varer fra udlandet, der normalt ikke sælges herhjemme, heriblandt også Skittles. Priserne var 3-4 gange så høje som normalt og så var der faktisk også en del varer som var for gamle, hvilket tyder på at pris og efterspørgsel ikke helt hang sammen.

Det var hovedsageligt slik og chokolade, som f.eks. Skittles og butterfingers, men også kager, morgenmadsprodukter, f.eks. Pop-tarts og konserves. Men altså hvem vil betale 60,- kr. for et glas syltede agurker bare fordi der står Heinz på glasset, eller 20,- kr. for en dåse baked beans med en speciel smag?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)