Jeg har lige købt et "prøveparti" Skittles hjem, så hvis der er nogle aminoer der savner disse, kan de købes her: http://www.sliknet.dk/shop/skittles-443p.html
De findes i tre størrelser 55g , 174g som jeg har, og så er der også en gigant på 1,6 kilo, som jeg måske også begynder at købe hjem.
55g ligger i kasser med 36 poser , og 174g i kasser med 14 poser, og jeg vil se om der er lidt at spare på prisen hvis i ønsker at købe i kasser ..
Jeg var for nyligt en uge i sommerhus i nærheden af Rønde. I den lokale Superbest havde de en hel væg bagerst i butikken med mærkelige varer fra udlandet, der normalt ikke sælges herhjemme, heriblandt også Skittles. Priserne var 3-4 gange så høje som normalt og så var der faktisk også en del varer som var for gamle, hvilket tyder på at pris og efterspørgsel ikke helt hang sammen.
Det var hovedsageligt slik og chokolade, som f.eks. Skittles og butterfingers, men også kager, morgenmadsprodukter, f.eks. Pop-tarts og konserves. Men altså hvem vil betale 60,- kr. for et glas syltede agurker bare fordi der står Heinz på glasset, eller 20,- kr. for en dåse baked beans med en speciel smag?