Hej Trine
Online markedsføring, herunder de mange annonceringsmuligheder markedet tilbyder indebærer rigtig mange discipliner, og lige så mange specialister på hver deres felt. Og selvfølgelig alle annoncehajerne og dem der sælger varm luft.
Det vigtigste er du har kontrol over de samarbejder du stater op, så du ved hvad hver enkelt investering gir´ dig retur både økonomisk og tidsmæssig. Med det mener jeg du skal tracke så mange af din kampagner du kan, og måle effekten af hvad de enkelte aktiviteter og samarbejder resulterer i. Ikke kun klik, men også konverteringer.
Vi arbejder lige PT på en gratis guide og tjekliste til mindre virksomheder og webshops som bl.a. indeholder en masse forbehold og punkter mange ikke får på plads inden kontrakten med et medie underskrives. Små detaljer som kan sikre dig for mange basale fælder, og ret ofte skræmmer de lumske helt væk.
Den er ikke helt klar endnu, men du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål i denne retning.
Amino byder i øvrigt på mange kompetente personer og firmaer der kan hjælpe dig med dine Adwords kampagner.
Mvh
Martin Mollerup