Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Linker.dk Feedback på nyt linkkatalog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Vi har over de seneste par uger fået et mindre linkkatalog op at stå, som vi gerne vil have en smule feedback på - Er det brugervenligt, er idéen med A-B-C-linking god eller skal vi droppe den? etc.

Idéen bag kataloget er, at du kan oprette så mange links som du ønsker - Vi skal intet have retur.
Du har også mulighed for at skrive en artikel, men der vil vi have en smule igen. For hver artikel du vil have op på e-linker.dk, vil vi have et link tilbage til vores piercingshop fra en af dine sider.

• Det er muligt at skrive med HTML ved både link- og artikeltilføjelse, så du får så meget juice ud af det som muligt.
  • Der bliver vist et preview af din tekst inden du tilføjer den
  • Der vil via Thumbshots.org, blive vist et billede af sitet du tilføjer (Hvis Thumbshots.org har genereret et) - Se evt. her
  • Er der en kategori som mangler på listen, kan dette skrives ved tilføjelse, så bliver den oprettet og derefter placeret deri.

Kom gerne med ris og ros og tilføj nogle links eller artikler.
Rapporter også gerne, hvis i skulle støde på fejl eller mangler, tak

MVH
Jeppe

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 15:45

Hej

Jeg syntes at bruger venligheden er i top, den er nem at finde rundt i. Men jeg syntes desværre at designet er lidt kedeligt.

Har også selv tilføjet mit links ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:55

Hej Jeppe

Så fik du lige et link herfra - Held og lykke med kataloget.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 15:57

Så har jeg tilført tre links, fint katalog dog som andre også nævner et lidt kedeligt design men med brugervenligheden i top. Vælg nogle mere lyse farver og lav menuen stører så den virkelig lyser op.

Affiliatenetværk
Gratis billed hosting
Personlig blog

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:49

Super godt katalog! :)

tommelfingeren op for det! 

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:30

Overvejer tit ved artiklen sider om skal tilmelde linket og artiklen da det går tid at lave en god tekst og er ikke verdens i at stave korrekt .

Kan ikke se nogle betingelser på siden hvad på jeres siden hvor lange beskrivelse og skal den være perfekt rettes der stavefejl ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:14

I må undskylde mit sene svar, men har haft meget om ørerne de sidste par dage.

Jeg har lyttet til jeres svar og dermed prøvet at gøre siden knap så kedelig ved at tilføje den gule farve samt gøre menuen større.

Pt. er der kommet 21 klik fra denne tråd ind til E-linker.dk hvilket har resulteret i 16 nye links - Men jeg håber da at der kommer flere :)

Mikael christiansen:

Overvejer tit ved artiklen sider om skal tilmelde linket og artiklen da det går tid at lave en god tekst og er ikke verdens i at stave korrekt .

Kan ikke se nogle betingelser på siden hvad på jeres siden hvor lange beskrivelse og skal den være perfekt rettes der stavefejl ?

Den eneste betingelse for at oprette en artikel, er at du linker tilbage til vores webshop med piercinger.

Artiklerne skal minimum være 1000 tegn lange - Her tæller HTML-koderne med som tegn, så det burde ikke være noget problem at komme op på 1000 tegn forholdsvis hurtigt.

Som udgangspunkt laves der ikke korrektur på hverken artikler eller links.

Jeg takker for jeres kritik - Er der nogle andre der har lyst til at bidrage med noget, så skriv endelig.

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)