Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere :)

Jeg er 15 år, og har tænkt mig at lave min egen webshop helt fra bunden (programmere den selv). Men før jeg går igang vil jeg vide om det overhovedet er muligt. Kan man godt få betalingssystem og SSL certifikat, eller skal man vælge en løsning som f.eks. Magento for at kunne få det.

Hvis man godt kan få betalingssystem og SSL certifikat på en webshop man selv programmere, er det så noget der er meget svært at opsætte, og hvordan gør man egentligt?

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Jesper Hagger.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 14:13

Ingen der ved noget om det?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:16

Hej Jesper.

Søg lidt herinde på amino og du vil finde svar på dit spørgsmål.

Det koster et fast beløb om året at være tilmeldt pbs, så der er mulighed for dankort betaling. vil du også have mulighed for udenlandske kort, koster det yderligere et beløb.

Tobias.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 14:21

Jeg kan intet finde, hvor webshoppen er programmeret fra bunden af dem selv, og det er det jeg gerne vil vide om man kan. Fordi jeg læste noget på epay.dk, som jeg forstod som, at man skal have en webshop-løsning som f.eks. Magento for at man kan få et betalingssystem, men er det rigtigt?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:25

Man kan sagtens få betalings system og SSL certifikat på egen programmeret webshop. Kræver selvfølgelig godkendelse fra dem man vil have disse ting fra. PBS skal fx godkende webshoppen om den overholder krav., hvis man benytter dankort selvfølgelig.

Hvis du kan programmere og har viden til at kunne lave en webshop. så er intet af det svært at opsætte. Jeg har selv udviklet webshops fra bunden af. og selvfølgelig er der nogle ting man opdager efterhånden at der kunne man nok gøre en hel del bedre, men det finder man ud af når man tester systemet.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:25

Lige med epay du nævnte der.. Det behøver ikke være magento osv. En selvlavet kan godt bruges, HVIS den overholder kravene.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 14:29

Okay, super :) Tak for svar begge to. Så vil jeg gå igang med webshoppen, og håbe at pbs godkender den, når jeg kommer så langt :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:30

Mener forresten det koster et lille beløb for at få en webshop godkendt af PBS. Kan ikke huske det da det ikke er mig selv der har fået godkendt mine webshops.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 14:32

SSL certifikatet er i hvert fald intet problem, selv om du programmerer din egen webshop helt fra bunden.Afhængigt af hvem du skal have som kunder, er der måske andre betalingssystemer end Dankort via PBS, som kunne have din interesse. Det lader til at moneybookers også tager mod Dankort nu - så du kan da evt. lige tjekke dem ud: http://www.moneybookers.com/ads/merchant-account/?rid=13822139

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51

Undskyld for off-tropic:

Hagger, jeg er selv 15 år gammel, og synes det kunne være sjovt hvis vi netværk'ede lidt.

Har du en MSN eller en mail?

- Jeg kan anbefale at du slår PM til.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen:
Søren Skriver

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)