Tak for tippet. Jeg ville ikke sige at jeg er helt blankt - jeg kender bare ikke noget til kvaliteten af Adwords mht. at få solgt noget ved hjælp af indholdsorienterede Google advertisments. Jeg har ikke haft brug for det før :) Mht. besøgstal - jeg ville bestemt mene at besøgstal er interessante. Men selvfølgelig tænker jeg på, at mine reklamer skal være effektive. Dvs. klikker en kunde på linket skal han helst være så potentiel en kunde som muligt. Hvis jeres erfaring er, at Google annoncer som vises alt, jeg kalder det Google ads, leverer varer på dette område, så er det godt nyt. - Medfører en attraktiv billed annonce mindre effektivitet når det drejer sig om at få solgt mest muligt pr. krone brugt på annoncering? Pga. det fiktive beløb på 50.000 kr værende til rådighed for online markedsføring, er jeg netop interesseret i de mest effektive reklamer. - Derfor stiller jeg mig spørgsmålet: Hvilke muligheder er de mest effektive for lige præcis mit koncept og min forretning? |
Rettelse af mine imense tastfejl: "Hvis jeres erfaring er, at Google annoncer som vises alt, jeg kalder det Google ads, leverer varer på dette område, så er det godt nyt." ---> Google annoncer som vises på udvalgte hjemmesider, hvilket jeg kalder for google ads.
Mange tak og hilsner
Linnart Sining Felkl