Hvordan er det med adwords, selvom man bruger en kupon beder den om ens konto informationer.
Bliver de ved med at trække penge selv efter endt kupon indløsning eller hvordan?
Der står den kommer indenfor en uge, så mon ikke der dukker en kode op.
Du kan lave en slutdato på annoncen, så den stopper når beløbet er brugt. Er koden på 400,- så kan du sætte budgettet til 200,- om dagen og stoppe den automatisk efter 2 dage.
Men hvordan er det med fx placering? For jeg er ikke interesseret i at mit link skal ligge ude i siden ved de der sponsor links, men være i det gule felt øverst når man søger?
Hvis du kun regner med at bruge de 400,- og så stoppe, så ville jeg vælge den aller billigste placering nederst til højre. Din placering afhænger både af dit bud og din kvalitetsscore, men hvorfor ligge i toppen, når du alligevel kan bruge dit budget på en billigere placering?
Jeg syntes bare ikke at de links ude i siden er særlig meget værd og jeg vil aldrig selv klikke på dem, derfor vll jeg gerne ligge øverst. :)
Værdien til højre er generelt den samme som de øverste, men du får færre klik i højre side. Hvis du har et ubegrænset budget, så vil du selvfølgelig gerne have så mange klik som muligt og derfor helst være placeret i toppen, men har du et budget på 100,- kr. om dagen og kan bruge det budget fuldt ud i bunden af højre side, så er det at foretrække, da du får mange flere klik til den samme pris.