Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en idé til et nyt projekt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 01:39

Fedt blogindlæg, og altid dejligt folk deler ud af deres idéer når de ikke selv har tid.

Når det så er sagt, så findes www.live-fodbold.dk som f.eks. kommer frem hvis du søger efter : Lyngby Brøndby livestream -De har godt nok købt pladsen af google men de tjener på affiliate til bet365

Derudover så kender alle da myp2p.eu Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:49

Ja jeg kender også de fleste, men det er stadig muligt at finde døde links osv. og den anden dag var der rigtig mange som havde links til Motherwell-OB, selvom det var fysisk umuligt, da skotsk TV ikke dækkede kampen.

Og live-fodbold.dk er den eneste AdWords konkurrent og det er åbenbart accepteret af Google, selvom siden henviser til bookmakere, så det er bare at gå i krig! Hvis jeg kun havde én AdWords konkurrent på mobiltelefoni, så var jeg en meget rig mand idag Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:06

Nicolaj Thomasen:

Ja jeg kender også de fleste, men det er stadig muligt at finde døde links osv. og den anden dag var der rigtig mange som havde links til Motherwell-OB, selvom det var fysisk umuligt, da skotsk TV ikke dækkede kampen.

Jeg er også stødt på rigtig mange af den slags links, som ikke har andet formål end at generere trafik til en hjemmeside med AdSense, affiliate eller anden form for reklame, hvor de sandsynligvis scorer kassen på ingenting. Det er simpelthen så belastende, men man må tage hatten af for hvor godt de ligge på Google.

Ud over at det er en fed idé du har skrevet i dit indlæg (så er jeg bruger nummer 2), kunne det være fedt hvis man ved samme lejlighed kunne udvilke et eller andet program til Google, der fjerner den slags sider fra søgningerne :o)

Jeg bruger oftest livescorehunter, da det er sjældent de ikke har noget der dækker de begivenheder jeg ikke har adgang til på tv, eller via diverse (og alt for dyre) betalingssider. Og de har ret godt styr på deres links.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)