Det er jo faktisk skide smart. Det kunne godt være at man skulle gå ind på http://www.wikipedia.org og studere lidt biografier af kendte personer, begivenheder, opfindelser o.s.v.
F.eks ved vi at Albert Einstein ville have fyldt 200 år 14 marts 2029 - så er det bare om at gå i gang med at skrive en masse SEO-artikler der netop har en masse SEO-ord om dette - for Google vil næsten med 100% sikkerhed lave et globalt logo om dette - og du kan godt regne med at få flere millioner kliks ind på din hjemmeside på den konto.
Okay - indrømmet det er lidt svært at sætte sig op til at skrive om noget der først kommer til at ske om små 20 år - men man kan måske godt finde på at skrive om noget Google laver et logo om inden for en overskuelig tid.
Er der nogen der prøvet at spekulere i den slags? For jeg syntes sgu det lyder meget genialt.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Ups, der var jeg lige lidt for hurtigt til at læse, det er jo vigtigt at få det hele med.
Det går faktisk meget godt - har ikke drukket i alkohol i 15 dage. Er ved at starte nogen hjemmesider op som jeg har haft en masse bøvl med, lige fra malware, dårlig webhosting , og problemer med at få Wordpress til at makke ret - det er sgu svære end jeg først troede - der er sgu svære end jeg først troede - så kæmpe respekt til alle dem med velkørende hjemmesider og tænkes der med gode artikler, topplaceriger for jeres søgeord og alt det andet der høre med.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg har nu lige læst din artikel som du linker til i din signatur, og det ER stor humor. Fuldt på højde med de blogindlæg som diverse komikere skriver i diverse blogs.
Og det er ikke sagt " bare for at være venlig "
Men ja der er en del at lære. Som jeg siger angående bl.a SEO : " SEO er kanonnemt, bare du ikke laver alle fejlene "
Men det er sjovt
:-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har nu lige læst din artikel som du linker til i din signatur, og det ER stor humor. Fuldt på højde med de blogindlæg som diverse komikere skriver i diverse blogs.
Og det er ikke sagt " bare for at være venlig "
Men ja der er en del at lære. Som jeg siger angående bl.a SEO : " SEO er kanonnemt, bare du ikke laver alle fejlene "
Men det er sjovt
:-)
Min plan er også at lave en masse forskellige slags humorsider som tiltrækningskraft - og som Johnny Reimer synger : ( Smølfekongen ) - "Folk vil gerne ha¨noget at grine af - du burde købe dig en tyrolerhat".
Og desunden er jeg træt af læse nyheder der altid skal handler om krig, ødelæggelser, voldtægter, mord , bandekriminalitet og alt muligt andet crap.