| 
                             Hej hej Kender du nogle gode affiliate programmer i UK? Er der nogle du ikke kan anbefale? 
 Med venlig hilsen Jens Jakob Andersen  | 

Det ved Nillerrune alt om, han har været affiliatemanager i England. Smid ham en PB ![]()
             Debat

| 
                             Hej hej Kender du nogle gode affiliate programmer i UK? Er der nogle du ikke kan anbefale? 
 Med venlig hilsen Jens Jakob Andersen  | 

| 
                             Det ved Nillerrune alt om, han har været affiliatemanager i England. Smid ham en PB   | 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
| 
                             Den anden dag kiggede jeg på www.affiliatewindow.com som har alle de store brands, heribland play.com, boots, virgin osv. tror helt klart de er værd at være medlem af  | 

| 
                             Hej Jens, Selv har jeg haft stor succes med at bruge www.webgains.com. Udover England har de også andre lande som man kan benytte sig af. MVH Peter  | 

| 
                             Hej Jens Jakob Jeg har svaret på din PM med svar på de spørgsmål du havde ellers generelt er UK meget udviklet i forhold til DK når det kommer til affiliate marketing - eks når det kommer til at holde et affiliate program kørene i flere år og ikke bare starte og stoppe det som man tit ser i DK.  |