Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille smule netresearch...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere...

Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i vil svare på  til videre inspiration med min egen hjemmeside:
 
Hvor meget tid bruger i ugentligt  i snit på at vedligeholde/udvikle jeres egen hjemmeside?
 
I forhold til hele dit markedsføringsbudget/aktiviteter hvor mange % fylder din hjemmeside?
 
Arbejder i aktivt med en form for linkstrategi hvor i prøver at blive linket op med andre - eller er det sådan en ad hoc opgave?
 
Tjekker du jævnligt din egen page rank hos Google?
 
Arbejder i med synonymer, ental flertal og lignende når det handler om nøgleord/søgeord (ikke at forveklse med meta name="keywords")?
 
Bruger du Google Adwords?
 
Håber i lige vil give et input da det interesserer mig vildt meget at høre om hvor meget i vægter et kontinuerligt arbejde med jeres websites...
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Her er nogle svar!
 
1. Sammen med 2 andre har jeg et firma, som "består" af en hjemmeside, så derfor bruger vi det meste af vores tid på den. Ca. mellem 5-15 timer om ugen.
2. Vi har ingen markedsføringsbudget.
3.Vi har en linkstrategi, men i form af link samarbejde med andre sider inden for vores branche.
4. Vi benytter os ikke af google pagerank.
5. Synonymer benytter vi os af, vi bruger f.eks https://adwords.google.com/select/KeywordSandbox
6. Da vi ikke har noget markedsføringsbudget benytter vi os heller ikke af Adword, men vi benytter os af Adsense.
 
Håber du kan bruge svarene til noget!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)