Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af streetwear

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 28. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hiphop tøj til salg til lager priser. Jeg er tidligere ejer af webshoppen www.genesis-streetwear.dk, vi er ved at lukke hjemmesiden ned og skal derfor af med nogle af de tøj vi har liggende på lageret.

Varerne inkluderer t-shirts, hoodies, bukser, short, suit, sko og caps.

Mærkerne er følgende: Nike, Hoodboyz, Ecko, New era, Vokal, Dada supreme, Makaveli, G-unit, Raw blue, Scarface, Regal jean, Southpole.

Varerne sælges samlet, i parti af minimum 20 stykker.

Jeg er interesseret i køber men også gode råd om hvor jeg kan sælge varerne.

Jeg glæder mig til at høre fra jer :)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:24

Hej Marc

Gå evt ind og opret det på aminomarkedet. Der er rigtig mange med webshops her som helt sikkert ville kunne finde det spændende. Derudover så tag evt kontakt til dine "tidligere " konkurrenter og tilbyd dem tøjet. 

Derudover er der en del herinde som leder efter dropshipping, det er nok ikke det fedeste for dig men stadig en mulighed.

Jeg havde selv gået efter konkurrenterne hvis det var mig.

Hvis du er flabet så ring til smartguy og spørg om ikke de laver en kategori som hedder smart-gangsterBig Smile så kan de bare købe dit så er de igang.

Hov hov der er jo mulighed for at sælge webshop og lager herinde...eller indgå partnerskab med nogen som har tiden og lysten til at drive det videre....umiddelbart ser din side sgu flot ud. Du rammer da plet med målgruppe design. Flot side.

Martin

Fra Kokkedal
Tilmeldt 28. Aug 10
Skrevet kl. 23:30

Hej Martin

Tusind tak for svaret. Det er en hele masse gode ideer du kommer med her  :)

Jeg overvejer også at sælge webshoppen og lager videre og det tyder også på at der mange der er interesseret.

Er ny herinde, hvordan opretter jeg annoncen ind på aminomarkedet?  

Ps. Det med smartgay kunne være en god joke! : ) gad vide hvordan de vil tage det.

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 23:45

Marc Adalete:
Ps. Det med smartgay kunne være en god joke! : ) gad vide hvordan de vil tage det.

SmartgAyBig Smile endnu bedre joke.

hvis det er det hele så gå ind på virksomheds børs ( en af fanerne) tryk og inde på siden opretter du bare annonce iflg de nye faner. 

Held og lykke også med smartguy.Big Smile

Fra Kokkedal
Tilmeldt 28. Aug 10
Skrevet kl. 00:08

Mange tak for alt :D

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:19

Hey homie..

hva prisleje ligger dette i?

er interesseret i hoodies, bukser, caps, sko

Simon melbye

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 13:23

Hej Marc.

Er det muligt du kan sende info, pris og billeder af varerne på mail til mig? Hvis ja, så er min mail dalle90@gmail.com :-)

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:52

Hej Marc

Marc Adalete:

Jeg er tidligere ejer af webshoppen

+
Marc Adalete:

Jeg overvejer også at sælge webshoppen [...]

= WTF?

Du/I er ved at lukke ned, men har alligevel stadigvæk hjemmesiden oppe hvor kunder stadigvæk kan bestille?

Ved ikke, synes ikke det virker som god forretningspraksis.

Har du/I tænkt jer bare at beholde pengene for de bestillinger der evt. måtte komme ind, så logge webshoppen og lade være med at sende varerne? eller har I rent faktisk de varer på lager i skriver på hjemmesiden? og sender stadigvæk ordrer afsted?

Hvis der er kunder der evt. har bestilt hos jer for nyligt hvad kan de så forvente? vil I levere deres ordrer?

Ellers relativt fed shop/udvalg

vh Adam Janssen

Fra Kokkedal
Tilmeldt 28. Aug 10
Skrevet kl. 20:54

Hej Adam

Webshoppen kører som den altid har gjort fordi jeg godt vil sælge den til en der er interesseret i at overtage den. Jeg har ikke selv tid til at tage mig af den længere men jeg har folk der sørger for at det hele kører mens jeg prøver at finde en der skal overtage. Jeg indrømmer at det er dårlig formuleret af mig, jeg er stadigvæk webshoppens ejer og den kører stadigvæk :)

Alle vare du kan se på hjemmesiden er på lageret og som de fleste webshop så trækker vi først pengene efter varerne er blevet sendt til kunden.    

Ps. Jeg er glad for at du gjord mig opmærksom på det.

Mvh

Marc A.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)