Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af program - SimpeltRegnskab.dk eller Saldi.dk?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rude:

Hej Allan!

Så længe der er tale om en lille fritidsvirksomhed, kan du benytte Saldi gratis.

I Saldi kan du indlæse uddata fra webshoppen direkte i kassekladden, og dermed spare tastearbejdet.

Du kan også frit benytte Saldis webservice, hvis du vil lave integration med din webshop, hvilket vil gøre livet nemmere når din forretning vokser, og du får behov for lagerstyring osv.

Du er altid velkommen til at ringe og få en snak om mulighederne. Helt uforpligtende.

Tlf. 4690 2208

Heysan,

Tak for info.

Jeg er selv nået frem til et valg mellem e-moms og Saldi. Jeg kan rigtig godt lide layoutet i e-moms, men jeg må jo indrømme, at "Gratis" er en god pris - derfor er Saldi også klart en mulighed, og det ser også ud til, at programmet er til at finde ud af.

Jeg har besluttet at jeg under alle omstændigheder vil prøve at finde en revisor/bogholder. Det kan jo være, at han/hun også har en mening om valg af program - så jeg tror jeg vil lade valget være op til vedkommende, når jeg når så langt.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Heysan,

Tak for info.

Jeg er selv nået frem til et valg mellem e-moms og Saldi. Jeg kan rigtig godt lide layoutet i e-moms, men jeg må jo indrømme, at "Gratis" er en god pris - derfor er Saldi også klart en mulighed, og det ser også ud til, at programmet er til at finde ud af.

Jeg har besluttet at jeg under alle omstændigheder vil prøve at finde en revisor/bogholder. Det kan jo være, at han/hun også har en mening om valg af program - så jeg tror jeg vil lade valget være op til vedkommende, når jeg når så langt

Læste lige tråden og ville nævne et par gratis-løsninger, som i en opstartsfase fungerer ganske udmærket

CE Finans fra Account4U  samt winfininans har ligeledes en gratis version.

Så muligheder er der nok af, og uanset hvilket program du måtte vælge, så har både revisorer og bogholdere et meget bredt kendskab til de fleste af de omtalte programmer.

Bevares, vi har alle vore favoritter, men debet og kredit er nu en gang det samme.

Held og lykke med projektet.

Tonny

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)