Priserne på siden er fiktive og siden er langt fra færdig idet der mangler mange produkter, tekst til produkter, tekst til siderne, opsætning af forskellige plugins.
Desuden er logoet et jeg lavede fordi navnet oprindeligt skulle have været inkjection.dk, men det blev så til tattoogear.dk istedet, så det bliver også ændret snarest.
Hvad syntes i ? Hvad mangler der ? Og hvad kan gøres anderledes?
Super super flot side, er helt vild med din menu, som bare virker.
Synes dog at baggrunden på billedet herunder skal være lidt mere transparant sådan at produktet træder mere frem, det forvirrede mit øje en lille smule.
Mega fedt!!! og anderledes.. du skal bare lige snakke med designeren om at få siden til at virke på en opløsning bredere end 12-1300 fordi midter-billedet stopper bare.. og det virker ikke så godt..
når det er fixet, har du en fantastisk fed webshop!..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Ja det med forbrugsvarerne er et problem lige nu, men jeg sammensætter nogle af kategorierne sådan så der ikke er så mange.
Og der mangler tekst på alle produkter. :) Vi har slet ikke gået igang med at skrive den endelige tekst. Jeg står og skal designe alle pakkerne på de forskellige produkter og det tager sin tid .:)
Jeg blev faktisk positivt overrasket da jeg klikkede ind på siden. Super fedt design, som er godt til målgruppen, og som vigtigst af alt ikke er overdrevet.
Det er godt at se et projekt, hvor der ligger et tydeligt arbejde bag. Held og lykke med siden ;)