Det er nogle fantastisk lækre ting du har i din shop, er specielt vild med uglepuderne :-) Jeg synes også din webshop er rigtig fin, men du vil nok gerne have lidt konstruktiv kritik.
1. Jeg ville lave kategoriebillederne på forsiden lige store.
2. Jeg bruger tit logoet til at komme til forsiden. Så lav evt. logoet til link til forsiden.
3. Jeg kan godt lide, at man på forsiden kan se hvad det er for en shop. Måske har du planer om det, men ellers foreslår jeg, at du skriver et par linier om at det er håndlavede ting der hvor du nu skriver "under konstruktion"
Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med shoppen.
Hej, Jeg synes det er forvirrende at se på en forside emd forskellige størrelser billeder.
Så ville jeg måske foreslå noget mere farve, synes siden bliverlidt kedelig med un sort/hvid, Evt kan det bare vre debokse der er som baggrund på nogle af billederne som har lidt farve.
og så fik jeg nogle fejl, så kunne ikke se andre sider end forsiden, hved ikke lige hvad der gik galt.(muligvis bare at jeg har en dårlig internet forbindelse her iøjebikket.)
Jeg synes dog som de andre der har svaret: Lidt mere farve, jeg synes ikke at sort-hvid passer til babyer og andre "bløde" ting. Alle billeder på forsiden lige store, afstande mellem billederne ens.
Når jeg går ind på bodystockings.., synes jeg billederne er fine, men alle tekster skal stå ud for hinanden, ellers bliver det for rodet.
Det samme gælder flere andre sider, fx tøjdyr, hvor billederne skal være bredere. Jeg synes ikke det er pænt at teksten er bredere end billedet. Måske kan det løses med en ramme, som omkring den turkise med prikker. Jeg kunne også tænke mig nogle mål - hvor store er tøjdyrene?