Indenfor det næste halve år skal vi have ansat flere nye medarbejdere. Jeg spekulerer i hvordan fordelingen skal være og hvilke kompetencer jeg har brug for - samt om der skal omrokeres lidt i de daglige opgaver. Derfor ville det være rart at høre hvordan I mener lønniveauet ligger for følgende: Lagermedarbejder: pakke varer ud, tælle op, plukke og sende. Lægge varer ind medarbejder: Lægge varer i shop, fotografere varer. Bogholder: Navision kendskab plus min 5 års erfaring i at føre virksomheds regnskab i dette. Programmør: Her aner jeg ikke noget om det - men umiddelbart ville det være programmering i Navision, eSeller, nyhedsbreve og lign. Og et sidste spørgsmål: Vil man mon kunne lave en stilling, hvor der arbejdes mange timer i højsæson og mindre i lavsæson? Eks 3 mdr med 43 t/u og 3 mdr med 25 t/uge ? Må man det? På forhånd tak for ideer til ovenstående :·) Jeg har brug for mere fritid :·)))) Mange hislener Helle
|
Kunne ikke være mere enig i at lønnivauet er for højt, og derfor forstår jeg heller ikke hvorfor regeringen foreslår at sænke selskabsskatten for at lappe hullet i finansloven, men hva hjælper det når virksomhederne ikke tjener overskud, da de ryger til løn.