Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan stopper man et viderestillingslink og kopierer det?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have kopieret et viderestillingslink, der er gemt bag noget javascript. Bag javascriptet er et viderestillingslink og det ender så på butikkens URL. Jeg kan ikke rigtig nå at fange viderestillingslinket før det skifter til butikkens URL. Er der en smart måde at gøre det på?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 00:58

Hej Nicolaj!

Hvis jeg forstår dig ret, så er det dette redskab du mangler.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:12

TobiasB:
Hvis jeg forstår dig ret, så er det dette redskab du mangler.

Nu bliver jeg nysgerrig.... Hvad er det, det værktøj helt præcist kan? Umiddelbart ser det jo ud til det bare viser kildekoden, præcist ligesom enhver moderne browser kan gøre.... Dog med den forskel at de fleste browsere opstiller kildekoden i et langt mere overskueligt format.

Men det virker næsten for åndssvagt, hvis de har brugt tid på at lave noget alle browsere kan klare og endda klare bedre.... Så hvad har jeg overset? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 01:54

Langt de fleste affiliate sider linker ikke direkte med et affiliate link, de linket i stedet for til en intern side som så viderestiller til affiliate linket. Den side som der viderestiller bliver kun vist i et split sekund, og det er derfor (næsten) umuligt at nå og højreklikke og klikke "vis kilde". I sådanne tilfælde kan det redskab jeg henviser til være meget nyttigt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:55

Jeg tror det tager ligeså lang tid at skulle bruge kildekoden hver gang.

Jeg er mere ude efter en hemmelig knap der fryser linket, så jeg kan nå at trykke Ctrl + C. Som det er nu, så når jeg det kun 1 ud af 10 gange, så det tager lidt tid, da det drejer sig om rigtig mange links jeg skal gøre det ved.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 02:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det kræver godt nok ret god præcision, men i min IE browser kan jeg standse viiderestillingen ved at trykke ESC.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:09

TobiasB:

Det kræver godt nok ret god præcision, men i min IE browser kan jeg standse viiderestillingen ved at trykke ESC.

Det virker Big Smile Tusind tak! Jeg har ikke flere stjerner, så du får dem her: StarStarStarStarStar og så lige en kage til kaffen: Cake

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:15

TobiasB:
Den side som der viderestiller bliver kun vist i et split sekund, og det er derfor (næsten) umuligt at nå og højreklikke og klikke "vis kilde". I sådanne tilfælde kan det redskab jeg henviser til være meget nyttigt.

Arh, ja naturligvis.... Jeg må have skimmet Nicolajs spørgsmål igennem for hurtigt... For når man læser det giver det hele jo mening helt af sig selv Embarrassed

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 02:53

Hvis du bruger Firefox kan du bruge Live HTTP Headers-addonen. Der kan du se alle HTTP requests, der bliver sendt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Joachim Løvgaard:

Hvis du bruger Firefox kan du bruge Live HTTP Headers-addonen. Der kan du se alle HTTP requests, der bliver sendt :-)

Ja, Live HTTP Headeres ville jeg også forslå, lettere end at stoppe browseren i det rette øjeblik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)