Jeg skal have kopieret et viderestillingslink, der er gemt bag noget javascript. Bag javascriptet er et viderestillingslink og det ender så på butikkens URL. Jeg kan ikke rigtig nå at fange viderestillingslinket før det skifter til butikkens URL. Er der en smart måde at gøre det på?
Hvis jeg forstår dig ret, så er det dette redskab du mangler.
Nu bliver jeg nysgerrig.... Hvad er det, det værktøj helt præcist kan? Umiddelbart ser det jo ud til det bare viser kildekoden, præcist ligesom enhver moderne browser kan gøre.... Dog med den forskel at de fleste browsere opstiller kildekoden i et langt mere overskueligt format.
Men det virker næsten for åndssvagt, hvis de har brugt tid på at lave noget alle browsere kan klare og endda klare bedre.... Så hvad har jeg overset? :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Langt de fleste affiliate sider linker ikke direkte med et affiliate link, de linket i stedet for til en intern side som så viderestiller til affiliate linket. Den side som der viderestiller bliver kun vist i et split sekund, og det er derfor (næsten) umuligt at nå og højreklikke og klikke "vis kilde". I sådanne tilfælde kan det redskab jeg henviser til være meget nyttigt.
Jeg tror det tager ligeså lang tid at skulle bruge kildekoden hver gang.
Jeg er mere ude efter en hemmelig knap der fryser linket, så jeg kan nå at trykke Ctrl + C. Som det er nu, så når jeg det kun 1 ud af 10 gange, så det tager lidt tid, da det drejer sig om rigtig mange links jeg skal gøre det ved.
Den side som der viderestiller bliver kun vist i et split sekund, og det er derfor (næsten) umuligt at nå og højreklikke og klikke "vis kilde". I sådanne tilfælde kan det redskab jeg henviser til være meget nyttigt.
Arh, ja naturligvis.... Jeg må have skimmet Nicolajs spørgsmål igennem for hurtigt... For når man læser det giver det hele jo mening helt af sig selv
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)