Da jeg godt kunne tænke mig at starte min egen web-shop med modetøj, sko og accessories til både mænd og kvinder (15-35år) men ikke rigtig kan finde ud af hvor hvor/hvem jeg skal henvende mig til. spørger jeg jer! hvor får jeg tøjet fra? det skal ikke være dropshipping da jeg hellere vil have eget lager.
Jeg kan hjælpe dig med at etablerer kontakt til store tøjproducenter. Du er med til at bestemme om du vil have dit eget mærke, eller om du vil bruge producentens mærke. Det bliver fremstillet i Kina, og kvalitetstestet af en af mine samarbejdspartnere, som er bosat i Kina og lever af at opsøge og forhandle med Kinesiske producenter. Lyder dette interessant kontakt mig på Petersen_63@hotmail.com
Hvad er det for nogle mærker du gerne vil have fat i, - det ville måske gøre det lidt nemmere at hjælpe dig?
Der er jo måske ikke 1000-vis af tøjmærker, men så mange ihvertfald.. Men ellers er det vel bare at google "engros" på de enkelte tøjmærker du er interesseret i, - eller bare varemærket?:S Jeg forstår måske ikke helt hvad der er svært?:O