Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads pr. Jan. 2011

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I forbindelse med min uddannelse som markedsføringsøkonom, skal jeg i led med min uddannelse i et 3-4 mdrs. praktikophold. Undervejs i praktikperioden skal min hovedopgave skrives, som skal omhandle en given problemstilling i virksomheden samt løsningsforslag hertil. 

Følgende fag har jeg haft:

Driftsøkonomi (Økonomistyring)
International Markedsføring
Global økonomi
Supply Chain Mangement (Logistik)
Kommunikation
Erhvervsret

Praktikanten og arbejdsgiver udarbejder sammen en kontrakt, hvor arbejdsopgaver osv. specificeres.
Der ønskes selvfølgelig en virksomhed, hvor mulighed for efterfølgende ansættelse kan forekomme.

Jeg er ligeledes interesseret i evt. at starte i virksomheden som studiejob før praktikperioden, således at alt det formelle om virksomheden, arbejdsgange osv. er kendt på forhånd.

Kort om mig selv:
Jeg er 21 år, og fra Storkøbenhavn. Mine tidligere arbejdspladser har blandt andet været salgsass. Irma og Q8. Jeg har i begge job haft meget kundekontakt, hvilket jeg elsker :)
Før jeg startede på markedsføringsøkonom uddannelsen, startede jeg som revisortrainee i revisionfirmaet Grant Thornton, men afbrød dog pga. manglende interesse herfor.

Skriv endelig her, eller på min mail: mab@buur.info , i tilfælde af en praktikant kunne have interesse.

Med venlig hilsen

Mathias

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)