Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejminibus.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu været igang med minibus udlejning www.lejminibus.dk i 1 1/2 år, og synes selv at det går ganske fint.

Dog kunne jeg godt tænke mig at tage et nyt step, fra hvor jeg står idag. Jeg arbejder idag ved siden af og passer så denne forretning i min fritid og har min far til at hjælpe med at passe telefonen i dag timerne. Dette er på sin vis også fint nok, men kunne godt tænke mig at man kunne leve af det eller som minimum give min far en fast god løn som ansat.

Det ville være en stor hjælp hvis i ville besøge min side, og kommentere den med udgangspunkt i hvordan jeg kunne få flere besøgende og dermed øge forretningen. Bruger idag en del penge på google adwords.

Til jer som kan optimere, seo, linkbuilding, osv. giv gerne et tilbud.

Mvh. Kennie Petersen

www.lejminibus.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:44

Hej

Måske ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men tænker lidt på... hvor stort er markedet for leje af minibusser?... er det noget du kender eller har "gæstimeret" (kvalificeret gæt) i forbindelse med opstart af virksomheden? ... når du har en idé om "markedet"... skal du jo vurdere hvor stor en andel du forventer at kunne tage.   - det mest for at sikre at markedet rent faktisk er tilstede... hvis ikke .. skab det jo skabes.  Kender ikke til din branche/marked så skal ikke gøre mig klog på det.

mvh

Almulimann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:04

Prøv dig frem med markedsføring via. Facebook. Eventuelt målgruppe; Familier med mere end 5 personer? Tror man kan segmentere ud fra det. - Kontakt mig via. privat besked, så kan mig og min partner udarbejde en kampagne for dig billigt.

Hjemmeside:

Det skal være muligt at leje direkte fra siden til en bestemt dato via. et system. Så smæk et tlf-nr. ind så i kan ringe dem op.

Design og funktionalitet skal optimeres; indtrykket betyder alt - arbejd ud fra det princip, det skal være indbydende og virke topprofessionelt. Det får dine kunder til at få et seriøst indtryk af din forretning!

- Håber det kunne bruges. 

Mvh Mikkel Dusi

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:47

Jeg synes du har en super flot side og nogle rigtig fine biler! Et er at fokusere på børnefamilier og ture, men der hvor du virkelig får kunder er hvis du kan skaffe dig et ry inden for musik verdenen. Der er rigtige mange små bands i Danmark, der har behov for en minibus. Derudover bliver minibusser ofte brugt til polterabender. Ikke de bedste kunder da bussen som regel er en svinesti efter - men de er der. Så få evt. lave nogle undersider, der henvender sig til bands og til polterabender. Giv folk en bonus/rabat hvis de kan skaffe en ny kunde eller hvis de lejer hos dig igen.  Til sidst:
Jeg ved godt hvorfor du gør det - men overvej lige det med selvrisikoens størrelse kontra lovgivningen på området...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Du kunne eventuelt køre lidt offline markedsføring. Sørge for der hænger en seddel i samtlige supermarkeder og hænge et par plakater op nogle steder, hvor din målgruppe muligvis befinder sig, så du får nogle flere lejere.

På den måde skrabe noget kapital sammen til side optimering og online markedsføring. Det ville jeg tage udgangspunkt i. Smile

Mvh Mikkel Dusi

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 11:40

Hej Anders.

Tak for en god og givende besvarelse. Du har især ret i det med bands, da vi faktisk har haft en del henvendelser i dette sammenhæng, og burde måske lave nogle kampagner målrettet dem.

Mht. selvrisikoen er jeg helt opmærksom på problemet, og har på samtlige leje kontrakter kun anført de 3000 kr. , hjemmeside bliver rettet.

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 11:43

Jeg kan godt se mulighederne i det du siger.

Kan du ikke sende mig en sms inde på firma nr'et, så skal jeg nok kontakte dig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Lejminibus.dk:

Jeg kan godt se mulighederne i det du siger.

Kan du ikke sende mig en sms inde på firma nr'et, så skal jeg nok kontakte dig

Jeg går ud fra, at det var mig der henvist til her. På hvilket af numrene skal jeg kontakte dig/jer? :-)

Tilmeldt 26. Aug 10
Skrevet kl. 22:18

se hjemmesiden.

Men send gerne sms, da jeg ikke selv er på mobilen hele tiden.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:17

Hej, noget af det første jeg tænker, når jeg ser bilerne er; "Hvor er reklamerne på siden af bilerne"? Du kunne da tjene en fornuftig ekstra penge, hvis du kan skabe reklameplads på siden af bilerne.
Men overvej det i forhold til segmentet. Hvilken typer lejer en minibus og vil de have noget imod, at køre rundt i en reklamesøjle? Hvis ikke, så er det bare om at komme i gang.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)