Hej Aminoer. Jeg har nu været igang med minibus udlejning www.lejminibus.dk i 1 1/2 år, og synes selv at det går ganske fint. Dog kunne jeg godt tænke mig at tage et nyt step, fra hvor jeg står idag. Jeg arbejder idag ved siden af og passer så denne forretning i min fritid og har min far til at hjælpe med at passe telefonen i dag timerne. Dette er på sin vis også fint nok, men kunne godt tænke mig at man kunne leve af det eller som minimum give min far en fast god løn som ansat. Det ville være en stor hjælp hvis i ville besøge min side, og kommentere den med udgangspunkt i hvordan jeg kunne få flere besøgende og dermed øge forretningen. Bruger idag en del penge på google adwords. Til jer som kan optimere, seo, linkbuilding, osv. giv gerne et tilbud. Mvh. Kennie Petersen |
Hej
Måske ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men tænker lidt på... hvor stort er markedet for leje af minibusser?... er det noget du kender eller har "gæstimeret" (kvalificeret gæt) i forbindelse med opstart af virksomheden? ... når du har en idé om "markedet"... skal du jo vurdere hvor stor en andel du forventer at kunne tage. - det mest for at sikre at markedet rent faktisk er tilstede... hvis ikke .. skab det jo skabes. Kender ikke til din branche/marked så skal ikke gøre mig klog på det.
mvh
Almulimann