Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 sekunders reklame på youtube !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg skulle se nogle videoer på 1-5 minutters video på youtube og blev  tvunget til at se en reklame på hele 30 sekunder! Reklamerne for fuldstændig irrelevante

Syntes du at det er helt fint at have 30 sekunders tvungen video reklame på en 1-5 min video?

Mvh

Àsgeir

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 17:29

Syntes det er fint, hvis det er en video på +10 min.

Men de burde ikke reklamere, på videoer under 10 min.

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34

Synes det er fint de kører reklamer. Eneste problem, det er at reklamerne er fuldstændig irrelevante for en. Det er sgu sjællent jeg køber makeup produkter.

Hvis de nu stilede dem lidt mere, til den rigtige bruger, så var det bedre. Men kan godt se det kan være svært.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:25

Det rør ikke mig, at der er reklamer før gratis videoer.... Men noget der pisser mig af er de der latterlige advarsler, man skal igennem på DVD'er.... Jeg har fandme købt og betalt for skidtet, så synes jeg det er direkte uforskammet, at mistænkeliggøre mig og endda tvinge mig til at sidde og glo på det.... Det eneste distributørerne får ud af det er at folk bare får endnu mere lyst til at downloade film ulovligt - der skal de da i det mindste ikke sidde og blive hånet i et par minutter, får de kan få lov til at se filmen....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:16

Àsgeir Gunnarsson:

Hej Allesammen

Jeg skulle se nogle videoer på 1-5 minutters video på youtube og blev  tvunget til at se en reklame på hele 30 sekunder! Reklamerne for fuldstændig irrelevante

Syntes du at det er helt fint at have 30 sekunders tvungen video reklame på en 1-5 min video?

Mvh

Àsgeir

Nu bruger du ord som "skulle" og "tvungen" - men er det nu også sandt ?

Var det bydende nødvendigt at du så de pågældende videoer ?

Det næste spørgsmål er så : Kunne du have fundet den samme information billigere et andet sted ?

mvh

Jan

P.S.

Spis en kiks og kom videre. Hvis du ike kan lide reklamerne, så lad være med at bruge YouTube.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:30

Vil på en måde give dig ret, men reklamer har efterhånden bredt sig til en række produkter og service ydelser som vi køber og betaler for:

• Aviser
  • Ugeblade
  • Tv
  • Biografer
  • Taxa
  • Bus
  • S-Tog
  • Tv skærme i butikker
  • Tv skærme hos lægen
  • Tv skærme hos apoteket

Tror vi i fremtiden kommer til at se flere tilbud, hvor man som forbruger kan betale sig fra at se reklamer. Lidt a la amino plus.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)