Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varetekster ifm. dropshipping

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal til at lave oprette en masse produkter i min butik. Det er dropshipping og "leverandøren" har virkelig selv nogle gode varebeskrivelser.

Der skal selvfølgelig ikke foregå noget uden leverandørens accept omkring dette, men hvad er jeres holdning til varetekster.

Skal jeg kigge på hans og så omskrive det lidt.
De kender jeg produkterne bedst og har derfor skrevet alt hvad der er at skrive om det. Tidsforbruget vil være til at leve med.

Kan jeg kopiere det hele.
Kunderne får jo det samme om de læser noget han har skrevet eller noget som jeg har omskrevet. Indholdet er jo det samme. Hverken fra eller til. Det eneste jeg tænker over her, er om det kan gøre at min side bliver dømt ude for duplicate content. Tidsforbruget vil være minimalt

Skal jeg skrive nogle helt nye varetekster fra bunden
Dette vil være varetekster som jo langt fra er i samme kvalitet og ligeså informative som leverandørens, eftersom han kender alt til produktet og jeg ikke kender så meget. For kunderne vil det give dårlige varetekster, men de er unikke i forhold til leverandørens side. Det vil tage meget lang tid

Hvad er jeres holdning? Er der nogle + og - jeg har overset? Bliver jeg dømt ude for duplicate content ved brug af #2?

Jeg ved godt at nr 2 kræver at jeg får leverandørens tilladelse eftersom at han er forfatter af vareteksterne

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 16:02

Hej

Ja, hvis andre webshops bruger de samme tekster fra leverandøren bliver du "dømt ude" på DC - du får i hvert fald en meget dårligt rangering. Jeg foreslår at du enten bruger #1, eller får en tekstforfatter til at skrive teksterne - det kan du i sidste ende tjene meget på.

Vh, Mads

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 17:17

Tekstforfatter kunne være noget. Der er tale om ca 25 produkter og der ligger en beskrivelse af dem alle som han bare kan kigge efter. Nogen ide om hvor meget det vil koste?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 17:37

Hvis du vil benytte en professionel, kan det godt blive dyrt, men hvis du kan finde en billig freelancer er det også helt ok. Jeg har også selv tidligere forfattet tekster, og jeg ville måske tage 300 kroner for det - og så ville det være næsten samme kvalitet som ved en pro tekstforfatter.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 17:49

300 kr for at skrive alle?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 17:55

Der omkring, det kommer selvfølgelig an på dine krav på antal ord osv. :-)

Vh, Mads

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:09

Undgå for alt i verden duplicate content, men måske kan du omskrive teksterne selv, så de fremstår som dine egne?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:17

madsjep:

Vh, Mads

Mads... Der blev spurgt om du ville omskrive 25 tekster for 300 kr. I alt (såvidt jeg lige kunne forstå det?)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:17

madsjep:

Vh, Mads

Ikke selv interesseret i opgaven, men: Husk nu at opgive de 300 kr. til skat! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 09
Skrevet kl. 18:27

Christoffer Steenbeck:

madsjep:

Vh, Mads

Mads... Der blev spurgt om du ville omskrive 25 tekster for 300 kr. I alt (såvidt jeg lige kunne forstå det?)

Jeg har kontaktet ham under PR, kan selvfølgelig ikke give tilbud uden alle informationer.

madsjep:

Vh, Mads

Ikke selv interesseret i opgaven, men: Husk nu at opgive de 300 kr. til skat! :-)

Selvfølgelig? Ja, jeg forstår ikke helt, hvorfor du skriver det, da det er en selvfølge, når man udfører arbejde. :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)