Mangler du kontorartikler, AV udstyr , White boards , printere mm.
Så er Vi Er Grønne lige noget for dig, virksomheden sælger miljøbevidste varer til attraktive priser.
DU kan nu sparer 5% på alle varer når du handler hos www.viergroenne.dk , det eneste du skal gøre er at indtaste rabatkoden ”billigkontor” når du handler.
HUSK at 5% kan betyde meget, mens krisen raser derude.
Hvorfor ikke sparer , mens man kan ?
Vi tænker på miljøet.
Gør du ?
Har du eventuelle er du velkommen til at kontakte mig illounsal@hotmail.com
HUSK at 5% kan betyde meget, mens krisen raser derude.
Tja, når jeg kan få en TI-89 Titanium til 1.370 kr. inkl. moms og fragt flere steder, mens i tager 1.876 kr. inkl. moms og fragt, så kan jeg ikke rigtig se, hvad 5% rabat skulle ændre ;)
Ja , det rigtig nok , men nu har du også specifik taget lommeregneren som eksempel .
Ja, det var ret "tilfældigt" eftersom forsiden er plastret til med dem. Desuden var det noget, jeg lige hurtigt kunne finde nogle andre priser på. Prøvede også hurtigt blækpatroner, men det var lidt uoverskueligt at finde rundt i.
Ja, priserne er ikke de skarpeste. Jeg kan købe blæk til min ip4200 billigere i Bog & Idé - og de er bestemt ikke billige i forvejen.
Lidt skarpere priser, tak og gerne en guide, så man kan filtrere på patroner til en bestemt printer.
Iøvrigt burde relaterede produkter til fx denne: http://viergroenne.dk/groen-kontorforsyning/54-canon/143165-blaek-canon-cli-8c-cyan-1-stk/ være tilsvarende patroner i de andre farver og ikke toner til en helt anden maskine.