Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg fra bilen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Kan nogen svare på om man må sælge direkte fra sin bil. Med dette mener praktisk talt om jeg kan holde ind på en parkeringsplads, åbne bagagerummet og sælge mine varer.

Hvad er regler for dette og hvor kan jeg evt. læse mere om det.

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:11

Der bliver jo afholdt bagagerums markeder rundt om i landet så det må vel være lovligt :-)

Der bliver også tit solgt jordbær ude på restepladser fra biler, men hvad det kræver tør jeg ikke spå om..

Er det fødevare eller ?

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Jeg skal ikke kunne sige om det er lovligt eller ej. Har dog min tvivl til at det skulle være lovligt.

En anden ting er.. Jeg ville tro jeg købte hæler varer, hvis jeg købte det af en gut på en parkeringsplads, direkte ud af hans bagagerum. Stick out tongue

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 14:20

haha...jeg det kan godt lyde som lidt lyssky affære.

Jeg tænkte mere en slags vare/kassevogn man kunne indrette på en indbydende måde, og så sælge eksempelvis tøj eller andet fra den. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:25

Det kunne man vel godt. Men det ville, ud fra mit synspunkt, kræve at du kørte rundt til markeder og lign. Hvis du skal sælge tøj skal du i hvert fald ikke sigte efter teenagere, det tror jeg ikke kan lade sig gøre. 

Børnetøj og tøj til pensionister ville nok give mest succes, nu hvor du vil sælge fra en varevogn Big Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 14:27

Den lokale fiskebus sælger jo netop fisk på den måde. Hvad med evt. at kontakte dem og få råd. Forhåbentlig er de villig til at hjælpe så længe du ikke vil sælge fisk Stick out tongue

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 14:29

Jeg kunne også godt tænke mig at vide om det er lovligt.

Men tror man skal passe på hvilke signaler man sender. :)

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 14:29

Retter lige mig selv.. du kende jo ikke min lokale fiskebus hehe.. (gør jeg heller ikke selv). Mente de fiskebusser der kører rundt om i landet. Just pick one..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 14:36

Er der nogen som har et bud på hvor man kan læse nærmere omkring reglerne for dette, inden at jeg finder den bedste parkeringsplads i Kbh og sælger mine varer :-D

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:46

Hej Thomas.

Om det er lovligt eller ej tør jeg ikke spå om. Jeg tror der skal ligge en aftale med rastepladsen/ butikken på stedet.

Som flere andre er inde på, så vil det være mere fornuftigt at gæste de mange kræmmermarkeder. Her har du altid en masse folk, lige ved hånden.

Jeg er dog ikke i tvivl om at der kunne tjenes kassen på mange rastepladser, især dem hvor turisterne er (høj sæson) .

Det blev lidt kort, men sidder på min telefon lige nu :-) - skriv endelig hvis du vil have mere Info om de mange markeder!

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)