Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at afmeld mig 'nyhedsbrev' fra amino virksomhedsbørs

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tror der skal optimeres lidt på noget brugervenlighed her :)

Har over de sidste par uger jævnligt forsøgt at få mig afmeldt nyhedsbrevet med nye annonce - uden succes. Møder to problemer:

1. Linket i bunden af selve mailen henviser til: http://www.amino.dk/virksomhedsbors/myagent

Der står: "Ønsker du at framelde denne service så klik her og følg instruktionerne på siden.", men når jeg åbner linket, så omdirigeres jeg automatisk til http://www.amino.dk/virksomhedsbors/koebes hvor instruktionerne er sparsomme.

2. Jeres support skriver:

"Når du er logget ind på Amino Virksomhedsbørs, klikker du på menupunktet Annonceagent og derefter på knappen Deaktiver Annonceagent. Så modtager du ikke flere mails når der kommer nye annoncer online.

Du kan også få hjælp her: http://www.amino.dk/wikis/faq/hvordan-sl-229-r-jeg-min-annonceagent-fra.aspx"

Der rammer jeg lidt muren når jeg ikke har et punkt der hedder Annonceagent, og der på siden der henvises til står præcist det samme som support sendte i mailen?

Help me Smile

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:44

Hej Martin

Beklager at du ikke har fået et svar som var up to date... der er sket en del ændringer på virksomhedsbørsen på det sidste, og det er derfor at du ikke længere kan finde det...

Hvis du klikker på Ret Profil under virksomhedsbørsen, og accepterer brugerbetingelserne, kommer du til en side, hvor du kan opdatere dit navn og adresse... Nederst på denne side, kan du fjerne v'tegnet ved Tilmeld Amino virksomhedsnyhedsbrev.

Håber det hjalp lidt...

God weekend

Mange hilsner
Camilla Thorborg
Amino support

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 14:55

Tak Camilla.

Hermed gjort :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:38

Det hjalp desværre ikke..

Jeg har efterfølgende modtaget 2 nyhedsbreve.

Har netop været inde igen for at afmelde mig, men der var jeg pludselig tilmeldt nyhedsbrev igen? Kan se at når jeg afmelder mig, og trykker Opdatér, så skriver den fint at det er gemt - men besøger jeg siden igen, så er jeg tilmeldt igen?

Er i ikke rare at afmelde mig manuelt?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:03

Wickings:
Er i ikke rare at afmelde mig manuelt?

Jeg afmelder dig agenten manuelt.

Agenten og nyhedsbrevet er ikke det samme.

At der kommer flueben igen inde i profilen, skyldes at vi pt. ikke har integrationen med Ubivox 100% på plads inde på Virksomhedsbørsen endnu.

Så flueben når man opdaterer profil = Jeg vil gerne tilmeldes, intet flueben når man opdaterer = Jeg vil gerne frameldes.  Vi arbejder naturligvis på at få gjort det korrekt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 12:13

Jeg siger tak :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:17

Jimmy Carlsen:

At der kommer flueben igen inde i profilen, skyldes at vi pt. ikke har integrationen med Ubivox 100% på plads inde på Virksomhedsbørsen endnu.

Giv et kald på 7070 1337 og spørg efter mig, hvis der er noget i processen, vi kan hjælpe med. :) 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:40

David Mc Nally:
Giv et kald på 7070 1337 og spørg efter mig, hvis der er noget i processen, vi kan hjælpe med. :) 

Hej David,

Tak, vi har gravet os ind til API-docs nu, så vi skulle gerne være på rette vej :)

/Jimmy

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:47

Jimmy Carlsen:

Tak, vi har gravet os ind til API-docs nu, så vi skulle gerne være på rette vej :)

Godt at høre. :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)