Hej Jeg overvejer at starte selvstændigt da jeg har fået tilbudt en lille fin velkørende kiosk. Jeg er selv uddannet salgsassistent i en guldforretning, men har altid drømt om at blive selvstændig. Jeg vil bare gerne vide hva muligheder jeg har for at komme i gang mht. 1: Køb af kiosken (250.000) 2: Køb af varelager (ca. 120.000) 3: Overtagelse af div. lisencer, så som tips og lotto og uge blade. Jeg har ikke selv nogen opsparing jeg kan bruge på at starte op, så skal starte helt fra bunden af. Tror ikke min bank vil gå ind og yde det beløb som jeg behøver, da jeg hverken har stort hus eller stor bil. Håber der er nogen herinde der vil komme med nogen gode råd og vejledning til hvordan jeg kommer i gang, for det er virkelig noget jeg altid har ønsket mig og virkelig drømmer om.
Mig selv: Jeg er en 26 årig pige med en datter på 5 år. Bor sammen med min kæreste og vores katte. Har en go og stabil hverdag, men styr på livet og økonomien.
|
Hej
Jeg ved ikke hvor godt du kender sælger - men en løsning kunne være at lave en afdragsordning med ham. Hvis banken ikke vil låne dig pengene, er der jo ikke så mange andre muligheder.