Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, er min wp blog hacket?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg går ind på http://soederberg-indretning.dk/blog kommer der pludselig en pop up for oven hvor der står:

Internet explorer har forhindret dette websted i at sende filer til din computer for at hjælpe med at beskytte din sikkerhed - klik her for indstillinger.....

Hvad er nu det for noget??

Har intet foretaget mig på siden i et par uger, der har godt nok været en del spam kommetarer på det sidste, men nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op??

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:52

Bare rolig du er ikke blevet hacket!

Det er en fil fra facebook den gerne vil åbne, så den kan verificere brugerns login. Jeg ved ikke hvorfor internet explorer opfører sig på den måde.

Det der driller er simpelthen din facebook integration... hva bruger du, et plugin eller noget andet?

mvh

Kenneth

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 22:03

Kenneth Dahlin:

Bare rolig du er ikke blevet hacket!

Det er en fil fra facebook den gerne vil åbne, så den kan verificere brugerns login. Jeg ved ikke hvorfor internet explorer opfører sig på den måde.

Det der driller er simpelthen din facebook integration... hva bruger du, et plugin eller noget andet?

mvh

Kenneth

Kan ikke lige huske hvad jeg gjorde, jeg lavede boksen inde på facebook og kopierede noget kode ind et eller andet sted i wp..... ikke til meget hjælp ved jeg godt, men dejligt at høre at jeg ikke har virus på min side eller lignende.......

Var på vej i seng nu, men vil lige kigge nærmere på hvordan jeg lavede facebook boksen imorgen....

Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:06

Hej Lone

Så vidt jeg kan se i den php fil den returnerer så er det fordi at facebook ikke har verificeret dit site... sorg for at sætte din facebook app (som du har skabt i oprettelsen) er sat ordentligt op.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 22:06

Nå så lige jeg har installeret en fanbox plug in hvor jeg har lagt widgetten i sidebaren og kopieret API-key og Profile ID ind......

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 22:08

Kenneth Dahlin:

Hej Lone

Så vidt jeg kan se i den php fil den returnerer så er det fordi at facebook ikke har verificeret dit site... sorg for at sætte din facebook app (som du har skabt i oprettelsen) er sat ordentligt op.

Kan ikke se hvad jeg skulle have lavet forkert, det har fungeret fint i flere måneder nu......

Kan det være noget facebook har lavet om?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 08:44

Nogen der kan hjælpe med dettte??

Det har som sagt fungeret fint i flere måneder, så hvorfor den pop up besked pludseligt kommer, ved jeg ikke????

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:12

BUMP

Prøver lige igen, om der ikke er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med det her....????

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:40

Prøv at smid dit stykke kode ud, så er det noget nemmere at se om der er noget galt :-)

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 17:43

har lige inaktiveret facebook fanbox widget og nu kommer den pop up ikke længere.......

Var det det du mente???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)