Firmafon blandt danmarks 20 mest lovende IT-startups
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Niklas
Fra
Firmafon
Skrevet
25-08-2010 kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Svar
Det er altid dejligt at få lidt anerkendelse! Comon har nettop sat os på listen over de 20 mest lovende IT-startups . Det er sku meget lækkert!
Nu skal vi bare ud og vise at vores nye visioner for Firmafon er nummer 1 i dk! Det bliver vildt, det bliver godt og det bliver mega sejt!
Nu tid til at fejre med en fadøl!
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Heine
Fra
HLnet
Skrevet
25-08-2010 kl. 21:07
Svar
Det var da noget dejligt PR at få. Tillykke med det :-)
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Rune Jensen
Skrevet
25-08-2010 kl. 21:08
Svar
Super Niklas! Så åbner jeg en Carls Special på dine vegne! Go for it!
Svar
Tilmeldt 28. May 10
flødebollen
Skrevet
25-08-2010 kl. 21:09
Svar
Det er altid dejligt at få lidt anerkendelse! Comon har nettop sat os på listen over de 20 mest lovende IT-startups . Det er sku meget lækkert!
Nu skal vi bare ud og vise at vores nye visioner for Firmafon er nummer 1 i dk! Det bliver vildt, det bliver godt og det bliver mega sejt!
Nu tid til at fejre med en fadøl!
tillykke!! Hvis min virksomhed ikke var placeret i Tyskland så vil jeg helt sikkert ha brugt jer til mit telefoni ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Niklas
Fra
Firmafon
Skrevet
25-08-2010 kl. 21:11
Svar
Mange tak folkens!
Flødebollen: Så er det godt at vi har internationale samt meget stører planer! Vi arbejder pt på at aktivere et team på mellem 7 og 10 mand der skal hamre derudaf men fremtidens platform for firmatelefoni, stort og vildt det lover jeg det bliver ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Niklas
Fra
Firmafon
Skrevet
26-08-2010 kl. 19:23
Svar
Jeg skal ellers love for at det giver både noget god trafik, salg og masser af positiv feedback at være på den liste :)
Svar
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
26-08-2010 kl. 19:26
Svar
Tillykke med det Niklas. Er ikke i tvivl om at det et genialt koncept i har fået udviklet :)
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Tillykke. Kan man bruger jeres service til at have en række mobil nr tilknyttet, og alt efter hvilket nr der bliver ringet på bliver der sat "Du har ringet til xxx.dk et øjeblik", som så viderstiller til ens mobiltelefon.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Tillykke, altid dejligt med PR
Mvh
Àsgeir G.
Svar
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Niklas
Fra
Firmafon
Skrevet
26-08-2010 kl. 19:47
Svar
Hey Casper
Det kan vi desværre ikke på den platform vi har i drift lige nu, men i fremtiden vil vi kunne. Hold dig derfor opdateret på vores blog ;)
Lige nu behandler vi kun virksomhedens hovednummer, dette hovednummer kan så afspille en velkomst, præsentere en telefonmenu også sende ud til din/jeres mobiler.
Mange tak for lykkeønskningen.
Svar