Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringsspørgsmål vedr. IT-selskab.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er efterhånden kommet et par skridt længere i mit projekt og skal efterhånden til at tænke på forsikring til hovedselskabet, hvor både den nuværende projekt og fremtidige projekter skal drives under.

Jeg brugt lidt tid på at læse forskellige forsikringsselskabers hjemmesider, men det er altid rart at høre andres meninger, så jeg håber I har lyst til at dele jeres erfaringer og råd med mig (og andre der læser denne tråd).

Hvilke forsikringsselskaber har gode priser og hvilke forsikringer vil I anbefale at man bør have? Hvad skal man være opmærksom på?

Jeg vil selvfølgelig tage kontakt til forsikringssælgerne, men jeg ønsker lige at få lidt balast før jeg kontakter dem. Det eneste de ønsker, er jo nærmest at man får tegnet så meget som muligt, selv forsikringer man aldrig får brug får. Så derfor håber jeg,at I gider at bruge lidt af jeres tid til, at dele jeres viden med os andre, der søger forsikring.

Lidt baggrundinfo:

- Selskab er et ApS

- Selskabets formål er at eje, investere, drive og udvikle internetbaseret/relateret koncepter. (Der vil ikke blive lavet hjemmesider til andre, det er ikke et webdesigns/programmerings selskab)

- pt. ingen ansatte, det kommer der nok først til næste år.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 12:50

Kommer snart...

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:04

Tja udover de sædvanlige mod indbrud, brand, ansvar osv. så kan du overveje en produkt- og/eller rådgiveransvarsforsikring.

Vi har indhentet tilbud fra forskellige forsikringsselskaber og at ved at sammenligne disse og der er ikke de helt store forskelle på priserne men de er alle til at forhandle med.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 21:41

Tak for input Smile

Kommer snart...

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:46
Husk arbejdsgiverforsikring. Også selvom du kun er dig selv.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)