Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ansættelse af ikke dansk talende i økonomi og regnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, min kæreste vil gerne flytte med mig til Danmark hvis hun er nogenlunde sikker på at kunne få job her, men er det et must at kunne dansk indenfor økonomi og regnskab, har altså set nogle job annoncer på engelsk indenfor store selskaber så det må da være noget de kan leve med?

Der er en bachelor i regnskab og 8 års erfaring indenfor financial analyst i flere virksomheder i London, bl.a. Electrolux. Desuden er hun part qualified i CIMA.

nogle der har kendskab til dette emne?

vh Tom

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:32

Hun burde kunne få arbejde i en international virksomhed, men det giver vel lidt sig selv at hun får nogle besværligheder med regnskabet for en dansk virksomhed, når hun ikke kan læse det hun sidder og arbejder på? ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:04

hej, ja det giver nogen besværligheder, men derfor spørger jeg nogen der rent faktisk ved noget om det!  det er så heldigt at tal er ens over hele verden, næsten :-), og nogle store virksomheder arbejder kun på engelsk, så det skulle vel kunne lade sig gøre nogle steder håber vi!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 07:29

Hej Thomas,

Ja, tal er et universalt sprog - men følges ofte af en masse tekst i form af enten bilag, kontrakter eller andre typer dokumenter :)

Det er bare igang med jobsøgningen, så skal der nok dukke noget op :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)