Så.
Noter
Nu har jeg ikke lige taget mig tid til at læse hvad alle andre har skrevet, så du må meget
undskylde, hvis det allerede er blevet sagt =).
Jeg har sådan set et par ting at sige og jeg håber du kan bruge det.
Kurv:
Din indkøbskurv er fin, men jeg ville nok introducere knapper, ligesom dem du har ved tilmeld og frameld nyhedsbrev, så der ikke er forvirring over hvad man trykker på. Yderligere har jeg set andre sider laver en eller anden form for notits når der kommer noget i kurven. Jeg har illustreret det med en grøn ring rundt om, ikke noget der skal være der permanent! evt. noget der lige blinker, når man putter noget i kurven og når man har noget i kurven og skifter side. - Så man hele tiden bliver mindet om, hvor man kan trykke.
Menu:
Det er helt i hegnet at du har Kontakt os, Handelsbetingelser osv. mere fremhævet end dine produktmenu (som man faktisk slet ikke lægger mærke til. - Jeg har smidt det ubrugelige ned i bunden og fremhævet hvad der er vigtigt.
Flash:
Flash'en er utrolig lækker, der mangler bare en bladre/menu funktion, jeg har illustreret det med tal, som mange andre gør.
Det første billede i flashen, er en slags velkomstekst, den synes jeg personlig er overflødig.
Leverings teaser:
Der står lige nu, at man kun får diskret levering , ved køb af over 600kr, det tror jeg er en fejl.
Desuden er den ikke særlig tydelig, og det er synd, da den kan være med til at overtale dine kunder til at handle hos dig.
Vælg producent:
Den skal enten fremhæves eller fjernes, lige nu kan jeg ikke se fidusen i den. - Men den kan være meget nyttig hvis man flytter lidt rundt på den. Se billedet.
Tilbud:
Du har et menu punkt med tilbud, det har jeg fremhævet lidt.
Undersiden:
Den var også rigtig rodet, jeg har prøvet at gøre det klart at tydeligt hvor man skal trykke, og lavet en mere elegangt og stilet layout.
Nederst på undersiden, kunne du få lavet en "relateret produkter" men det ville jeg nok først placere, når du har lagt produktet i kurv.
Billeder

Fuld størrelse her: http://peecee.dk/uploads/082010/sexytoy-forside.jpg

Fuld størrelse her : http://peecee.dk/uploads/082010/sexytoy-underside.jpg