Kære med Aminoer Vi har over det sidste års tid gået og arbejdet med vores lille projekt og nu er vi endelig klar til at invitere folk inden for. Vi har lavet en ´Livsstils shop`med fokus på kærlighed og sex. til Par og singler Det ville være utrolig dejligt hvis i ville komme med veres mening og kritik, så vi kan gøre shoppen endnu bedre. i kan finde os på www.sexytoy.dk på forhånd tak for hjælpen |
Hej Mick
Jeg kan godt lide jeres rene stil, med flotte produktbilleder, de skal bare være i samme stil.
I bruger flere forskellige effekter til at præsentere jeres produkter visuelt. Og det knækker lidt i det ellers professionelle "look".
-Producer jeres egne billeder af produkterne. og vælg enten reflect eller shadow, eller noget helt 3.
Første gang jeg så forsiden, troede jeg den lyserøde bjælke i højre side på jeres "slideshow", var en scrollbar. Og forventede derfor at jeg kunne sbruge den til at se flere produkter på forsiden.
-Jeg ville sætte den i venstre side istedet, da højre side forbindes med scrollbars
Jeg kan ikke blive enig med mig selv, om jeres rene nedtonede stil, passer til en sexbutik. Da jeg nok havde forventet mange varme farver i denne forbindelse, men på den anden side er det befriende at kunne studere denne slags produkter, uden at blive helt kvalm.
Jeres grå topbar er måske lidt for kedelig, er gradients ikke ved at være yt?, og gross for den sags skyld :)
Det var næstent rent kritik, da jeg gik ud fra det var det i ville havde.
Men i det store hele kan jeg rigtigt godt lide jeres "business/ stilrene" look til en sex shop.
/Bjørn