Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil med til verdens størtste handelsmesse, Canton Fair, uge 42 2010??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt. Jeg har planer om at vi tager afsted i uge 42 da det passer bedst med ferie.. men jeg vil gerne have lov at vænne tilbage til dig med evt spørgsmål:)

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra 4300
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Har du en idé hvilke varer du vil have hjem? Og har du evt. prøvet import før?

Jeg tager afsted til messen i oktober og er nu ved at lave et koncept for min handelsmåde.

Du we velkommen til at kontakte mig, hvis du også tager på messen.

God dag.

/ Susanne

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke erfaringer med import fra kina.. endnu:) Ang. varer så ved jeg ikke præcist hvad jeg går efter, det kommer an på så meget. Vi er 2 der tager afsted og igår blev billetten købt fra 14-21 oktober. Interesserede kan stadig joine os, så skriv endelig!

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra 4300
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager afsted fra d. 21-28. oktober.

Så er det den første messe i snupper "Phase one". Jeg har valgt at tage den anden.

Jeg er også ny på området - men har valgt at satse på det - og er ved at opføre en hjemmeside og klargøre markedsføring m.m. Og mit mål er at 1 container afsendes fra Kina kort efter mit ophold.

Men god tur til jer - hvis I falder over noget og evt gerne vil have det hjem, er du velkommen til at skrive antal paller o.lign, hvis det skal shippes.

Pøj pøj med det.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle blandt os, der deltager i dette års messe ?

Fra Zhejiang China
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

canton fair is worthy visiting Smile

Sourcing/QC/Logistics/Customer-made packaging service/...owned by Danish and Chinese   www.kinasourcing.com

Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben, kan se du skrev et indlæg om Canton Fair messen. Er du på den igen i år? og hvis ikke, fik du det ud af det som du havde forestillet dig?

Overvejer selv at tage afsted, men søger i første omgang nogle "øjne" derude..

Mvh.

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg kommer nok forbi i år igen til fase 2 og 3. Der er enormt mange produkter og muligheder, men jeg fik meget ud af min(e) besøg.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)