|
Hej alle.
Jeg er i færd med at uddanne mig til Produktions Teknolog og er kommet til mit sidste semester hvor jeg skal lave afgangsprojekt. Linjen jeg har valgt er konstruktion, og søger derfor en virksomhed som har noget maskineri/linje de ønsker at ændre eller udvikle. Jeg kan tilbyde gratis konstruktør arbejde herunder beregninger og tegninger af ønsket maskineri/emne modning, hvis blot det meste af arbejdet må udføres udenfor arbejdspladsen, da jeg samtidigt læser matematik på A niveau. Om mig: Min faglige uddannelse er Værktøjsmager, og mener derfor selv jeg har en stor forståelse for hvad der kan lade sig gøre at fremstille, og tænker meget på fremstillingsprocesser under emne udvikling. Jeg er 25 år og bosat i Horsens, så søger helst noget indenfor en radius af 50 km, da det er SU'en der betaler min transport.
Håber der er nogen derude der lige står og mangler en ekstra hånd til et projekt, eller nogle der har overvejet nogle ting, men ikke selv har ressourcer til at undersøge og dokumentere om det er rentabelt.
Mvh. René |
Søger afgangsprojekt - konstruktion
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem