Hej Aminoer, Jeg mangler en låsesmed der kan hjælpe med at få sat ny lås og/eller cylinder i min hoveddør ud til opgaven og døren mellem køkken og bagtrappe. Vi har de almindelige runde nøgler til hoveddøren, og en mere alternativ lås på bagdøren. I boligforeningen vi bor i findes der firkantede nøgler til døren i opgangen ud til gadeplan, porten ind til gården samt til cykelkælder og vaskerum. De firkantede nøgler er ikke systemnøgler og jeg har fået at vide at de frit kan kopieres. Jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis der kunne fremstilles en nøgle der gjorde at jeg kunne have samme nøgle til gaden, gården, vaskerum mv. som til min hoveddør og bagdør - naturligvis uden at alle mine naboer samtidig kan løse sig ind i min lejlighed. Er det muligt at indstille en ny lås sådan at den nøgle vi får lavet også kan bruges til ovennævnte? Hvis jeg ikke har forklaret mig godt nok, så spørg endelig ind til hvad det er jeg gerne vil :-) Jeg bor på Nørrebro, og kan kontaktes på dennis@milandt.dk. Med venlig hilsen |
Ikke den store respons. Hvis nogen har en låsesmed i deres omgangskreds der kunne være interesseret i ovenstående, og kan svare på de spørgsmål jeg har, så må I meget gerne give dem et hint.
Med venlig hilsen
Dennis Milandt