Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af koncept og website for www.xoccer.eu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har gennem de sidste par år arbejdet med at realisere et fodboldspil og har nu sat det i drift.

Da Amino'er er rigtig gode til at komme med konstruktiv kritik af koncepter og websites, ville det være rart hvis I gad kigge på www.xoccer.eu.

Man skal være oprettet som bruger og have tilmeldt et eller flere hold for at kunne tilgå "webshoppen".

Vi er stadig i tvivl om hvad vi skal med forsiden, da den både skal henvende sig til folk i og uden for Danmark. Det samme gør sig gældende for et eventuelt forum. Vi tænker og overvejer...

Vi er næsten færdige med den engelske oversættelse, men vil lige være sikre på at det hele fungerer før vi sætter den engelske del i drift. Men det kan ikke vare længe, da der allerede at afviklet to spillerunder.

Bemærk at det ikke er en helt almindelig webapplikation/webshop. Der ligger en (meget) stor del programmering bagved. Netop derfor er websitet ikke implementeret ved Web 2.0. Dette er er bevidst valg. Vi ville først have tingene til at virke. (Det er Customerwise som har stået for designet.)

Det er en virkelig god følelse at sætte noget i drift som er ens helt eget, men den følelse kender de fleste af jer sikkert allerede :)

De bedste iværksætterhilsner
Ole og Claus

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Skrevet kl. 10:08

Hej igen

Nu har indlægget ligget her en uge uden at der er kommet nogle kommentarer. Vi er ikke sikre på hvordan vi skal tolke det. Betyder det at folk kan lide det de ser? Eller er det udtryk for at det ikke er værd at bruge tid på?

Venlig hilsen
Claus

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:14

Hej.

Jeg har først set indlægget nu, men kigger da venligt forbi siden. Jeg kan godt lide designet og hjemmesiden generelt, men kan ikke se det unikke i konceptet. Der er mange lignende services på nettet, så jeg mangler lidt en rigtig god årsag til at bruge jeres side fremfor andre.

En ting jeg undrer mig over, er at man skal være oprettet som bruger og have tilmeldt mindst et hold for at tilgå webshoppen. Hvorfor ikke bare give alle adgang til webshoppen?

- Rune

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

Menuen ville jeg ligge alle links på forsiden og skriv engelske og dansk med et ikon som gøres på næsten alle sider  , hvor der disse 2 dele , jeg blev i hvert fald forvirret over konceptet på forsiden

Video der sælger hvordan spillet , spilles er super god markedsføring måde med dette produkt da det er et visuelt at spille og spiller rykker sig rundt umuligt at forklare med tekst langt hurtigere at forklare med en film der evt. er en der snakker imens , evt. kan denne video ligges på alle mulig video sider og du ligger et links der til din side , derved godt i gang med links opbygning til at findes på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Skrevet kl. 13:25

Efter at have gået og overvejet tingene nærmere er vi gået videre, men skylder nogle svar.

Rune Jensen:

En ting jeg undrer mig over, er at man skal være oprettet som bruger og have tilmeldt mindst et hold for at tilgå webshoppen. Hvorfor ikke bare give alle adgang til webshoppen?

Det giver ikke mening at kunne tilgå "webshoppen" uden at være tilmeldt med mindst et hold, da det der sælges er licenser for at holdet kan blive professionelt.

Så skulle man sælge licenser som skulle kunne fungere som gave. Dette ville så rejse nogle spørgsmål om fortrydelsesret, da et sådan "gavekort" ikke tages i brug med det samme, hvilket er gældende for de licenser vi ellers sælger.

Claus

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Skrevet kl. 13:26

Mikael christiansen:

Video der sælger hvordan spillet , spilles er super god markedsføring måde med dette produkt da det er et visuelt at spille og spiller rykker sig rundt umuligt at forklare med tekst langt hurtigere at forklare med en film der evt. er en der snakker imens , evt. kan denne video ligges på alle mulig video sider og du ligger et links der til din side , derved godt i gang med links opbygning til at findes på google

Rigtig god ide. Den vil vi sandsynligvis arbejde videre på, når vi har vores engelske udgave klar.

Claus

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:36

Måske en idé med en promotion video på startside - Der hvor i starter med at vise den kedelige server side...

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:39

Jeg kunne også godt tænke mig at høre en begrundelse af navnet Xoccer?

Umildelbart tiltaler det mig nemlig ikke - men det kan være det kommer...

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Skrevet kl. 22:44

Manageren:

Jeg kunne også godt tænke mig at høre en begrundelse af navnet Xoccer?

For at gøre en lang historie kort:

Et sted i processen var det 'FodboldX', som så blev til 'XFodbold'. Men da det skulle kunne bruges i international sammenhæng gik det ikke med noget som indeholdt 'fodbold'. Vi skulle bruge noget som både ledte tankerne hen på soccer og som ikke var brugt alt for meget i forvejen (søgemaskiner og varemærker). Efter at have drøftet med forskellige personer faldt valget på 'Xoccer'.

Selvom 'Xoccer' starter med X, hvilket man typisk bør være på vagt over for, da man ikke kan høre forskel ved udtale om det er X eller S, så gør det ikke det store i denne sammenhæng, da det hele er skruet sammen til at fungere via Internettet.

Venlig hilsen

Claus

Fra Sorø
Tilmeldt 11. May 10
Skrevet kl. 22:49

Promotion videoen er udskudt indtil videre da vi ikke helt kan blive enige med os selv hvordan den skal skrues sammen. Til gengæld er der kommet lidt screenshots på forsiden for at gøre den mindre monoton.

Vi er også på kig efter eventuelt at få nogle reklamer på.

Venlig hilsen

Claus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)